Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

søndag, juni 03, 2007

Klassisk Høyre-fest

Visedirektøren kommer ustøtt inn på stua med et merkelig ansiktsutrykk.
- Jeg tror Vektern og jeg har sovet i skje-form i natt, sier han halvkvalt.

VamPus gir han et rødspraglete blikk. Hun slukna på sofaen etter den noe fuktige bursdagsfeiringen til Visedirektøren og Vektern.
- Høres ut som tradisjonell Høyre-fest spør du meg.

Det begynner å bli påtakelig. Vektern brummer fra soverommet.
- Hva er det dere snakker om meg nå?
- Jeg tror vi har ligget i skje-form i natt.

Det blir stille fra soverommet en stund før vi hører et langtrukkent "faen" fra under dyna. Visedirektøren begynner å le og bare rister på hodet.
- Dama ligger på sofaen alene og de to mennene spooner på soverommet. Klassisk Høyre-fest.

5 kommentarer:

John T. sa...

Åpne Høyres arbeid bærer frukter allerede!

VamPus sa...

Jeg personlig har begynt å lete etter nettverket "Lukkede Høire". Det må jo være et eller annet sted det også. Vent litt. *sjekke facebook* hm. Ingenting.

Anonym sa...

"spooner" ? det er ikke "mooner" du mener????

Anonym sa...

Lukkede Høire finnes i høyeste grad på London. Forvent dog adskillig mindre glamfaktor enn i åpne, i hvertfall i underetasjen der.. Men før ni er det billig øl, så det veier opp.

Hvilket syn har Høirehomsene på London egentlig? ;-)

VamPus sa...

anonym: Nope. Spooner.
nessie: Siden jeg blir drasset med (etter å ha mast meg blå) både støtt og stadig til London, så regner jeg med at Høirehomsene synes det er et helt ok sted.