Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, juni 06, 2007

Fortsatt ikke sko



Dette er fortsatt ikke sko, uansett hva redaksjonen i Henne måtte tro.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Svogeren til en kompis har visstnok agenturet for de der. Så jeg blir stadig spurt om jeg ikke vil ha. Og jeg svarer stadig nei. At noen vil gå med de greiene der?

Carl Christian sa...

syns egentlig de ser litt comfy ut jeg...

:)


:D

Rambukk sa...

Jeg tror det går an å kjøpe smykker som passer i hullene. Fantastisk!

Anonym sa...

Kanskje ikke for dere nordmenn, men her i Colorado er det dritphett!

Anonym sa...

Kanskje ikke for dere nordmenn, men her i Colorado er det dritphett!

Anonym sa...

Crocsene er faktisk blitt forbudt av helsevesenet på enkelte sykehus. Årsaken er at de samler opp statisk elektrisitet, som kan skade ømtålig elektronisk utstyr.
Kledelig eller ikke, 70-tallet var verre!

Martine Votvik sa...

Føttene mine svetter nokk som det er, å stikke dem nakne ned i klagger av... plast, det frister ikke noe særlig.

Jeg så en butikk som bare solgte sånne da jeg var i Sør afrika, og selv om man kan putte smykker i hullene, så ble det liksom ikke så mye bedre.

Anonym sa...

Nå er de faktisk veldig behagelige hvis man skal stå lenge. Og helt greit når man loffer rundt på landsbygda i f.eks. Kenya. Der går uansett alle de lokale i plast-sandaler, så Crocs blir jo både ett og to steg opp.

Alternativet for meg akkurat nå er barbeint, og det er faktisk heller ikke sko :-)

Og angående sykehus: Istedenfor å forby enkelt-produkter var det kanskje en ide om man begynte å lage skikkelige regler, sånn som vi f.eks bruker i elektronikk-industrien. F.eks. at alle sko og klær skal være ESD-godkjente, dvs unngå oppbygging av statisk elektrisitet ;-)