Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, mars 12, 2007

Omplassering av pusekatt

Pusekatt ønskes omplassert på grunn av uoverkommelige forskjeller.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hm.. Jeg har jo veldig lyst på en pusekatt, men jeg frykter at den der der ikke er helt stueren...

Knut Johannessen sa...

I dette tilfellet burde man kanskje omplassert eieren. Hun virket en smule "feilplassert".

VamPus sa...

Ja, dersom man ikke håndterer jobben sin som Internasjonal Sekretær så kan man jo i følge Martin Kolberg omplasseres til UD. Så fint.

Plateprateren sa...

hahha.. funny

Anonym sa...

Jeg er på det rene med at VamPus har en svakhet for mjauende skapninger, men av og til må vel avliving være et alternativ når pus blir for, eh, utagerende?

geirronimo sa...

Jeg har nå lest rapporten, og jeg må si at det er spesielt en ting som er skremmende:

LO er ledet av maktsyke individer som IKKE TÅLER Å BLI SAGT IMOT.

Et av de største problemene med Norge, ref. Eva Joly, er at ingen stiller spørsmål ved lederne.

Dermed har den offentlige korrupsjonen økt - og i den settingen er det da mistenkelig at de som skal se til at våre "rettigheter" blir overholdt ikke overholder dem selv? Hva har de (LO-ledelsen) fått i "gaver" for å holde kjeft? Nåværende leder var jo med på trakaseringen, og er steilt imot Yssen...nå er jaggu mannen leder for saue-flokken...

Anonym sa...

Knallbilde! heheh