Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, mars 07, 2007

Skybertine

Datteren til George W. Bush, Jenna, skriver bok om HIV-smittede Ana. Hun har jobbet for UNICEF i Sør-Amerika og Karibia, hvor hun blant annet traff Ana - en foreldreløs 17-årig alenemor med hiv. Historien om henne blir nå bok, titulert «Ana's Story: A Journey of Hope». Ja, jøss - helt sikkert.

Den onde republikanske PR-organisasjonen har åpenbart tatt på seg valgkampshanskene igjen. Alle vet jo at Jenna verken kan skrive eller bryr seg om mennesker. Hun er jo republikaner, for pokker. Dessuten har hun brukt falskt leg for å drikke seg full. Hah! Det sier bare alt om sånne som henne. Men det finnes vel nok av dumme amerikanere som faktisk tror på forlaget når de sier at de ble rørt av hennes lidenskap for prosjektet. Tipper Ana er en "Skybertine" i markedsavdelingen til GOP. Sjekk "intervjuet" i The Guardian. Litt mange ord med flere enn to stavelser her. Som om hun noen gang kunne klart det . Hah!

Dette er så gjennomskuelig. Jenna var nok i Karibbien, ja. DET betviles ikke. Tilfeldig at denne kommer før valgkampen? I think not!

*VamPus prøver å være vanlig blogger uten "blå" foran*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sjekke opp Ms. Bush. DET hadde vert noe det. Aldri en kjedelig familie-middag.

Britt M. sa...

Haha! Dette innlegget var så syrlig at jeg ble litt bekymret for om skjermen min kom til å smelte... (og i dag er dagen for tørr humor merker jeg...)

Anonym sa...

Men hvis VamPus er Høyre, er VamPus politisk nærmere demokratene enn republikanerene, so what the fuck,