Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, august 23, 2007

Oslos nye ordfører


Oslos nye ordfører, FrPs Svenn Kristiansen, avbildet med to av sine velgere i partiavisen Fremskritt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Er det Erna som sitter til høyre på bildet?

Nemo sa...

Jeg synes det var litt slemt jeg.

Slem pusekatt!

;O)

Anonym sa...

De burde virkelig ikke gå med bar overkropp når de er så "fleskete" og "ulekre"... for å bruke en av deres partifellers ord...

hahahah

VamPus sa...

oslojenta: Mener du bak han ene?
helge: Slemt? Ikke sagt et ord, jeg. Bare bilde fra partiavisen Fremskritt.
anonym: altså.. når du først skal finne deg to støttevelgere, så.. ok, det var vel kanskje det han hadde som ville stå frem...

Salt sa...

Jeg observerer at Vampes henger igjen i 90-talls ironismen. Det er avleggs!! Men det er vel egentlig Høire også ;)

(Artig hvor mye man kan få ut av et bilde med minimalt kommentar)

Fjordfitte sa...

Først skjønte jeg ikke noe av denne posten. Men så skjønte jeg det: tjukke folk er dumme og latterlige. Det er derfor de støtter FrP. Føler jeg lært noe viktig nå. Noe om de urettferdige fordommene mot Høirefolk.

VamPus sa...

Fjordfitte: Det er rett og slett et bilde av Oslos ordfører Svenn Kristiansen med to av hans velgere?

Anonym sa...

Det er Erna Solberg og leder for Høyres bystyregruppe i Oslo, Bård Folke Fredriksen.

Anonym sa...

Bård holder jo skjorta på i det minste...