Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, august 19, 2005

Kjære Carl!

Du som er på Stortinget
La ingen grupper være hellige
La ditt utspill komme
La din vilje skje i Dagbla' som i VG

Gi oss hver dag vår daglige underholdning
Forlat ingen standpunkter
som ikke deles av meningsmålingene
Led oss vekk fra å tro
at FrP er et alternativ
For riket blir aldri ditt, ei makten og æren
i evighet.
Amen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dæven, VamPus, parafrasering av Fader Vår impliserer kjennskap til originalen. Hvor har liberalistens agnostiske ateisme plukket opp slik borgerlig dannelse?

VamPus sa...

Man kommer da fra et pent møblert hjem.. nei, det var ikke VamPus.. hm..Ok ok, jeg tilstår - jeg googlet faenskapet...