Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, august 02, 2005

Schizofreni og høye hæler..

Den svenske forskeren Jarl Flensmark hevder at det er klar sammenheng mellom bruk av høyhælte sko og schizofreni. VamPus, som har en viss forkjærlighet for sko, mener at det er en større sammenhe..
- Øh, hvem er du og hva gjør du inne på min blogg?
- DIN blogg? Hvem har gitt deg passordet til VamPus Verden?
- Unnskyld meg - men hvem er dere og hva gjør dere her?
- Hør her, nå er jeg midt i et innlegg om schizofreni og høye hæler..
- Mmm, høye hæler!
- Sko!
- Ja, nettopp - kan dere vente til jeg er ferdig?

Altså; VamPus mener at...

- Øy! Det er jeg som er VamPus!
- Nei, jeg sa jo akkurat at JEG var det!
- Kan jeg få skrive ferdig eller? Oi, der er den lille blå pillen jeg skulle tatt til frokost! *svelg*
..hvor var jeg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så festlig.

Anonym sa...

Jeg har ikke mer enn 12 vektall psykologi dyttet inn i et annet stydium. Likevel måtte jeg klikke inn for å presisere. Men så slipper man - for kynikeren har visst allerede vært der inne. Så da kan man si "hør hør".

VamPus sa...

Det er godt å vite at skofetisjisme ikke er en personlighetsforstyrrelse, og at stemmene på bloggen..øh..i hodet mitt ikke er noen grunn til bekymring. Ikke at VamPus trodde det altså.. Hadde bare psykologi valgfag, og skulket mye ;-))

eller vent..var det psykopati? Kan også ha vært skolekjøkken, når jeg tenker meg om. Hmmm...