Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juni 23, 2006

Dette er ikke sko

Bare for å fjerne enhver tvil. DETTE ER IKKE SKO! Uansett hva all verdens moteblader måtte mene!

Og fordi VamPus googlet "clogs" så kom hun inn på den ondeste nettsiden ever *grøss*





Disse gullskoene derimot. Come to Mama!
Str 39/40.
Takk.

13 kommentarer:

Tine sa...

Ajajaj! Make that two! Jeg vil ogsaa ha!

geirronimo sa...

Skofetish - veel , bedre enn bleier iallefall -------.

Salt sa...

For de HERREMENN som leser denne bloggisten må jeg få tipse om:
Crockett and Jones (UK)
og
Herring Shoes (UK)

To meget anstendige forhandlere av håndlagede sko til greie priser.

Rambukk sa...

Bare jeg slipper å være med på shopping...

Anonym sa...

Lekre!
Sommer i luften!

Anonym sa...

Sko er viktig

Anonym sa...

"Komfortabel" og "sko" er to ord som ikke bør nevnes i samme setning. "Oj, de kan du ikke løpe maraton med!" er en setning vi liker å høre.

Esquil sa...

Oi. Damesko har jeg altså ikke peiling på. No offence, men gullfarga høyhælte sko er noe jeg ser for meg at prostituerte og strippere går i. Samme gjelder sko med glasshæl.

Anonym sa...

Det er svært tydelig at damesko er et område hvor jeg absolutt ikke har peiling. Personlig har jeg noen særdeles få krav til sko:
- De skal være komfortable
- De skal være relativt vanntette
- Man skal kunne gå noen mil i dem

Hvert enkelt punkt fører til autodiskvalifikasjon for alt utenom enkelt-fest sko.

Nå har jeg heldigvis endelig klart å skaffe meg dressko jeg omtrent kan løpe maraton i, så jeg er fornøyd :D

VamPus sa...

hurra for: jeg setter innmari pris på alle mine lesere, også de totalt blottet for humor..
esquil: mjo..litt enig, men jeg syntes akkurat disse gullskoa skilte seg ut..
oslofyr: hjeeelp!

Anonym sa...

Kvinnelig simultankapasitet: Evnen til å gjøre noe samtidig som hun konstant tenker på sko.

Jeg har hørt at menn blir mer syke av influensa enn kvinner fordi den kvinnelige hjernen til en hver tid har en del som tenker på sko.

Anonym sa...

Smakløst og vulgært.

Skoene er stygge også.

Anonym sa...

Clogs sko? Noooooo. Date iført clogs? Panisk gni øynene. Viske viske viske - få bildet vekk fra øynene før det brenner seg fast som et skrekkens eksempel.

Gullskoene? Oh. Ehrm. Kremt. Vel altså... Kjøp dem så inviterer jeg på konsert med tilhørende middag ;-)

Gutter! Nå må dere snart innrømme at pene damesko er flott! Høye heler? Enda bedre! Så lenge damene kan gå i dem (hvilket ikke alle kan dessverre).

Og VamPus - du har bare den flotteste bloggen! Dine kommentarer er fantastiske, jeg er stadig oftere inne og sjekker. Akkurat nå tok jeg en runde i arkivet og fant denne.

Skodilla? http://www.shoewawa.com

;-)