Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, juli 01, 2008

Glitter Grand Prix

Det var høy stemning og stor glamfaktor da Melodi Kvasi Grand Pix ble avholdt under Skeive Dager i Oslo lørdag. Showet ble for ellevte gang på rad ledet av Comtesse von Lüderiz, også kjent som den fabelaktive Desirèe Hafstad, som var i storform og avleverte humørfylte frekkiser som møtte jubel hos et velvillig publikum.

Melodi Kvasi Grand Prix har nærmest blitt en institusjon under feiringen av Skeive Dager i Oslo og over tusen tilskuere hadde vrikket seg inn i teltet på Rådhusplassen der evenementet fant sted.

Her kan du lese hele artikkelen min hos iNorden.

Høyre var selvsagt godt representert, med sprudlevann og HYL foran scenen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var innom der på lørdag men så ikke noe til VamPus hos Høire. Da jeg senere tuslet forbi var den som eneste politikkstand stengt.. Antar dere var opptatt i baren :)