Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, november 14, 2005

Bloggosaurus

Hjorten har bedrevet uautorisert slektsforskning på VamPus og har funnet den grenen av familien hun har forsøkt å skjule. VamPus er overbevist om at det varme smilet, som fortsatt ligger i familien, også knytter henne til USA's visepresident Dick Cheney. Hjorten skriver blant annet at:
- VamPus var ikke snill i det hele tatt. Den var helt klart det verste rovdyret på nettet på denne tida, sier forskeren Pol.

Henvisningen til "på denne tida" tar VamPus som et hint om å legge vekk diplomatiske ytringer og forsiktige kommentarer på bloggen *ond, kaklende latter*

VamPus-bilde blir publisert i morgen...

6 kommentarer:

lotten sa...

Haha, forsøkte å få til et halvsleskt VamPus-smil på tegningen hos PMS, men nå ser jeg jo at jeg virkelig har bomma!

Unknown sa...

Spiste Vamposaurus sosialister? Hadde den like mange par sko som Imelda Marcos?

Anonym sa...

Du må være et velutviklet tusenben for å slå Imelda når det gjelder sko!

Men med så få VamPus'er i dag, er det viktig med en innsamlingskampanje for å trygge livsstandarden til VamPus. Kanskje VamPus i likhet med hjorten burde sette opp en betalingsmulighet på bloggen sin? Eller i det minste huske å ta med en boks til pengeinnsamling som hun kan sette på bardisken...

VamPus sa...

Det pleier jo å stå en boks på bardisken med penger som VamPus tar med. Siden det str "tips" på boksen, så legger jeg igjen en lapp med "ikke la tipsboksen stå ubevoktet neste gang" he he he..

Lotten - den tegningen var forresten überstilig. Må smiske meg til å få bruke den her :-D

Blåblogg sa...

"VamPus-bilde blir publisert i morgen..."

synes Piker mot samtidens "levd feminisme" bilde av Vampus ganske kult

Anonym sa...

Venter spent på bilde!