Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 03, 2007

AdSense

Jeg har ikke noe mot Thai-damer eller mulige russiske koner, men føler ikke sterkt for å reklamere for dem heller. Siden AdSense ikke har noen intuitiv måte å stoppe slik reklame på har jeg fjernet hele greia.

Å bli lest av DEG er mer enn betaling nok :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Russiske koner og Thai-damer? Ifølge Google skal reklamen være kontekstavhengig:
https://www.google.com/adsense/

Kommer nok an på hva du og kommentatorene skriver om ;)

VamPus sa...

Vel, hvis du kan finne en av mine fire-femhundre poster som handler om dette så er du rimelig god!

Anonym sa...

Tror Amazons "Associates" passer bedre for bloggen din enn Adwords:
http://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/join

Helge Olav Helgsen sa...

Du kan ekskludere enkeltadresser fra reklamen din hvis du vil. Men det er en tung jobb. Det fins lister på nettet du kan abbonere på som blokkerer mange "billige" reklamer.

På forsiden som forandrer seg ofte (og nye sider) vises gjerne ikke-rettet reklame fram til Google får sjekket sidene og funnet ut hva som passer innholdet.

Du kan også prøve å sette språk til norsk i HTML koden - men jeg vet ikke hvor mye det betyr.

Anonym sa...

Det du EGENTLIG mente var vel "jeg tjener ikke stort på det, så dere får slippe"? :)

Anonym sa...

Og jeg som bare kom hit for de russiske damene fra AdSense. Hadde allerede funnet et halvt dusin som sender meg 'gebyrer' som er 'nødvendige' for å komme hit til Norge. Og nå kuttes disse kilder til valuta ut, sånn helt uten varsel?
Adjø, frøken Vampus!!

Anonym sa...

TradeDoubler er enkelt og greit, og du kan sjøl velge hva slags annonser du vil kjøre...