Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, januar 16, 2007

Retromuff

Apropos menn i muffer. Ordet "retromuff" kom opp i en samtale på jobben her i dag. Hvem skulle trodd det. Tror vi skal kutte ned på kaffen. Alle sammen.

Lene vant forresten kommentarfeltet med: "Give me a guy in a sharp suit any day and I will be quite happy to take it off him."

Støttes.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har ny dress. Og jeg hater stort sett alt av moter. Om noen følger noen av motene og ønsker å gå rundt mer eller mindre nakne kan de gjøre det på nudiststrand.

Og muffer. Gud bedre. Jeg gleder meg mer og mer til den dagen dommedagsklokka når midnatt.

Anonym sa...

Hmmmm,
Jeg kunne la meg lede til å tro at det faktisk var innholdet dere var interressert i.
I så fall ville det kanskje vært vel så dekkende å si:
...a sharp man in a suit"?....

Eller aner vi at Vampus også har noen dressko i sin kolleksjon, og faktisk mangler en skikkelig dress for å komplettere til businessstyle?

Cassanders
Dressing sharp and looking cool

Anonym sa...

Just give me a man!

Plateprateren sa...

Muff ? For meg har dette alltid vært synonymt med vagina, men kanskje jeg går klipp av noe her ?

Anonym sa...

defryshåndkondom i skinn, fy fan!