Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, januar 22, 2007

Jobbtilbud

Ingunn Yssen fortalte i forrige uke at hun hadde jobbtilbud, men foreløpig er det ingen som har skrevet noe om hvor hun har fått jobb. Hvilket departement har Martin Kolberg ringt til nå tro?

Noen som har tips eller informasjon om hvor Yssen har fått jobb(tilbud)?

Send til vampus [a] gmail.com

21 kommentarer:

Mathias sa...

Afghanistan!

Røde kors eller noe slikt, helt sikkert.

VamPus sa...

Ønsketenkning, kjære? :-)

Anonym sa...

Etter ryktene skal Yssen gå inn i en stilling under Paul Chaffey i Abelia.

Anonym sa...

Hva er galt med Afghanistan?

Har ikke det stakkars traumatiserte landet og dets befolkning lidd nok?
Har de ikke nok med Taliban og AQ?

Jaja...

Anonym sa...

Til Theo:
Direkte fra LO til NHO? Lyder som det reneste vås. Paul Chaffey har hatt en mer virretilværelse. Han var medlem i Det liberale folkeparti på tidlig 80-tall (sammen med FAFO-forsker Torgeir Stokke), før klubbkassen var tom (øl og pølser på Kalvøya etter sigende), og det ble meldt overgang til SV. Resten er historie.

Anonym sa...

"Character Assasins Guild" skulle nok ha et ledig stipendiat til en slik sterk søknad...

Yosh sa...

toppsjef i arbeidstilsynet?

Milton Marx sa...

Har ikke e-posten til Yssen, så jeg fremsetter herved tilbud om at hun kan få jobb hos meg i Panama. Vi kan tilby en ordinær hushjelpstilling. Antrekk er himmelblå knekort kjole med hvitt forklede. Sorte lave sko. Hårnett.

Stillingen vil innebære barnepass, koking, og i et visst omfang stryking av skjorter og bukser. Lønn i henhold til lokale tariffavtaler.

geirronimo sa...

Fafo - tenker jeg...

Anonym sa...

Likestillingsattaché ved ambassaden i Riyadh.

Anonym sa...

vet ikke

Anonym sa...

PR-sjef i Høyre!

Anonym sa...

..rykter om henvendelse fra helvete om å bli statsråd i Judas regjering. (Djevelen er hevngjerrig og har mange ansikter og forkledninger) Grrøøøøsss!

VamPus sa...

Theo: Really? Tror jeg støtter anonymous i vurderingen der.
Viking3-3: Godt poeng. Befolkningen i Afghanistan har lidd nok.
Milton: Du ønsker virkelig å ha en Yssen trippende rundt i kneskort blå kjole i huset ditt? Hmmmm....
Dronningen: *glis*

Anonym sa...

Dersom noen skulle ha mer substansielle tips, kan de sendes til Vampus´ forværelse på rambukk@gmail.com.

Milton Marx sa...

VamPus:Etter å ha tenkt litt på hvilket oppsigelsesbrev hun ville skrive, har jeg kanskje begynt å tenke litt mer over alvoret i saken. Tror nok vi måtte ha en temmelig omfattende kontrakt...

Mathias sa...

Har du fått skrive vegring?

Anonym sa...

Er du der, eller har du fått ny jobb som tar all tiden?
Vi er lei av Valla, og savner nye poster ;-)

Anonym sa...

Mathias: Jeg er sikker på at VamPus kunne ha skrevet vegring dersom hun ville. Eller var det kanskje skrivevegring du mente? :-)

Anonymous nr. 1: Stemmer det at Chaffey har vært medlem i DLF? (Jeg er klar over at DLF på 80-tallet bestod av utbryterne fra Venstre, og at det partiet ikke stod for det samme som DLF i dag.) At han var medlem der var jeg ikke klar over, men hvis det er tilfelle så viser jo det at Chaffey hele tiden ikke har vært redd for å tenke nye tanker.

Anonym sa...

Ellers: Slapp av, folkens, det er bare 2 dager siden forrige VamPus-kommentar. Jeg synes det er bra at hun ikke skriver hver dag - det finnes andre ting å gjøre her i verden enn å sitte foran PCen hele tiden også. :-)

Anonym sa...

Jeg har bare en kommentar til Valla-Yssen-saka:

http://guvsam.blogspot.com/2007/01/valla-og-yssen-skjerp-dere.html