Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, januar 08, 2007

Drusilla vs. Aftenpoften

Dårlig råd i januar? Du kan spare penger ved å si opp abonnementet på Aftenpoften i dag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Aftenposten har ikke de skarpeste knivene i skuffen sin nei. Det går an å bli litt glupere, å tenke før man lukker opp saksa si, noe som ikke er åpenbart gjort her.

Hilsen tse tse fluen. P.S Hva sier dere andre om saken?

Anonym sa...

Jeg tenker det er mulig haugsgjerd mener det godt (men slett ikke sikkert), men bare er dum. Ansvar? Det betyr da skyld? Og tegningen er laaangt over streken. Sier gjerne opp aftenpoften-abb mitt jeg, det finnes da andre alternativer.

VamPus sa...

Heidi: Veien til helvete er som kjent brolagt med gode hensikter. Eller som Madeleine Albright sier; "There is a special place in hell for women that doesn't help each other" :-)

Anonym sa...

Er nysgjerrig på alternativene... Jeg vet nemlig ikke hva de er. Aftenposten skriver mye skrot, men de nærmer seg ikke engang VG og Dagbladet sitt lavmål...

Anonym sa...

Men noe som både du og Drusilla har råd til er drikke spillet Ring of Fire ;) som kommer snart ;)
blogget om spillet: http://ted.blogg.no/211206143226_ring_of_fire.html

Knut Albert sa...

Ja, jeg skulle nok sagt opp Aftenposten om det var bedre alternativer å få levert på døra.

VamPus sa...

DN er jo et anstendig alternativ i helgene og Economist kan man jo kose seg med hele uka. Nyheter leses på nettet...

Anonym sa...

Jeg har ikke for vane å være enig med Hilde Haugsgjerd. Men jeg er det nå. Det hun beskriver er virkeligheten, ikke slik den burde være, men slik den er. Ideelt sett burde alle kunne ferdes på offentlig sted uten fare for overgrep. Men man kan ikke det. Det har funnet sted en endring i kriminalitetsbildet de siste år som gjør at deler av Oslo er utrygt, ikke bare for kvinner. Siden samfunnet ikke vil eller kan ta konsekvensene av det, må dessverre enkeltindividene gjøre det, og ta et visst ansvar for egen sikkerhet.
Det Hilde Haugsgjerd har gjort er å fortelle en ubehagelig sannhet(rett nok illustrert på en smakløs måte), men det er ikke nødvendigvis budbringeren det er noe galt med.
(Ellers skal jeg gjerne være enig i at kvalitetsnivået på Aftenposten har falt kraftig i løpet av overraskende kort tid, og at blekka nærmest har blitt Dagblad-klon)

Anonym sa...

Nasjonale nyheter på nett er bare svada. Aftenposten er det beste alternativet hvis du vil lese litt mer enn DNs økonomiske analyse og børsnytt (med hederlige unntak).