Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, januar 26, 2007

Oppdatert trusselbilde

I helgen lar VamPus Irak være Irak, situasjonen på Balkan være ukommentert og LO være i fred. Den fremste trusselen mot VamPus' ve og vel er nemlig årsmøtemiddagen til Oslo Høyre i morgen. I invitasjonen står det;

"Etter middagen blir det dans"

Onde onde onde mennesker.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Kronisk idrettsrelatert skade i kneet har alltid funka. Selv elsker jeg å danse, og synes det altfor sjeldent blir spesifikt annonsert dans i invitasjoner.

Anonym sa...

når noe er i gjære,
er alle gutta klare,
er alle jenta inne,
er alle stuer stinne,
alle står tett og slipper taket,
og alle starter å flakke i hver sin flyt på bakknivå,
all er på vei mot take,
ikke bakk ut nå!

Anonym sa...

Dans er Djevelens oppfinnelse....

Linnformasjonen sa...

Etter noen øl er jeg sikker på at du kvalifiserer til dansefeber. Det ordner seg pent.

Anonym sa...

Søte deg, det er ikke nødvendig å danse. Jeg kan støtte deg og Gin-Tonicen i baren.

Anonym sa...

Dansing kan jo fort føre til klining.

Anonym sa...

Med tanke på at dette er Høyre skal det bli spennende å høre om det utarter seg a la London eller a la Frimurerlogen...

Anonym sa...

Synd jeg har fri i helgen og ikke kan ta meg en smugtitt på dansemoves'ene til Oslo Høyre. :o)

VamPus sa...

marit: det er de moves'a som skremmer meg.
Kongen: Godt! Jeg har allerede satset på å bli reddet av homohøyre..

Anonym sa...

Jeg tror aldri jeg kommer til å skjønne folk som har aversjon mot dansing. Det er lite som er så morro som å svinge seg på dansegulvet.

Det mest plagsommme er egentlig de jentene som tror at ethvert forsøk på dansing er motivert av noe annet enn - dansing!

Dansing er gøy!

Og jeg har absolutt ingen baktanker om jeg ber opp ei jente til dans!

Anonym sa...

Ble det dansing på deg?

VamPus sa...

Siste anonym: Itteno dansing på meg. Hadde vett til å holde meg unna. Men ordføreren hadde noen moves som imponerte :-)

Anonym sa...

Ble det noe nachspiel da, Vampus? Sorry at jeg bailet i siste sekund, men linser som truet med å spise opp øynene mine innenfra, tissetrengthet samt en uhorvelig treg nattbuss tok knekken på meg. Så da jeg så en taxi bare hoppet jeg av bussen og løp...

Gøy å møte deg forresten!

VamPus sa...

Puselur: VamPus våknet i paljettkjolen på sofaen dagen etter nachspielet, ja.. At man aldri lærer. Men det var superkoselig å hilse på deg, synd med linsene. Og nå husker jeg hvorfor jeg sluttet å ta nattbussen hjem...