Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, januar 15, 2007

Er det rart man er singel?

hablog har tatt et blikk på årets herremote og jeg kan bare oppsummere med at dersom det er slik menna skal se ut nå, så kommer jeg til å være singel i all overskuelig fremtid.

Alle sammen på likt: "I år er alt lov..."

Nei. Det ER ikke det. Menn med muffer? Nooooooo!

19 kommentarer:

Lindkvist sa...

Nå må du ikke være så kjønnssterotyp Vampus. De var da riktig så søte.

Anonym sa...

Menna???? Jan P. ville blitt rystet....

Anonym sa...

Jeg har ingen klær som ligner på dette.

Må nok fornye garderoben igjen...

Anonym sa...

Og skjørt på menn er jo riktig praktisk:)

Men jeg må innrømme at jeg kan styre meg for muffer, på begge kjønn.

Anonym sa...

Oh, my lord
Takke meg til hvitt undertøy fra gode, gamle JANUS. Men Vampus, moten endrer seg jo, så det er fremdeles håp om et liv i tosomhet

Anonym sa...

Den absolutte fordelen med ungdomskolen; guttene er personlighetsløse, moteblinde halvaper uten guts til å være originale. Aldri i verden om de bytter ut sæggebuksene!

VamPus sa...

Forøvrig høres "Menn med muffer" ut som en dårlig tittel på en enda dårligere Hollywood-film.. *grøss*

Anonym sa...

Det der var noe for meg.

Anonym sa...

Kicking, squealing Gucci little piggie.


Ærlig talt, heller død enn muffebekledt! Jeg skal ikke kaste kilten på en stund, ialefall!

Anonym sa...

Ha ha, et mannfolk som ikler seg muffer må jo bare være så spekket med selvironi at det blir bra!

Anonym sa...

Men with muff? Høres vel heller ut som en litt tvilsom voksenfilm.

Anonym sa...

Etter å ha sett disse bildene skal jeg sporenstreks hente frem fjærboaen Kongen på Haugen gav meg i bursdagsgave... "I år er det rooosa, dere, roooosa...!"

Anonym sa...

Jeg er bare sååå glad for at jeg ikke er single og at min mann ikke har muffer.

Fjærboa er noe helt annet enn muffer!

fabelfisk sa...

Tjah.. Muffer er jo litt sånn.. Så feminint at bare de barskeste guttene kan gå med det, for å fremheve sin egen barskhet, kanskje..?

Hm. Tror faktisk jeg ville foretrukket en gutt med arbe'shansker og felleskjøpe'dress da..

Eventuelt ingen av delene.

Anonym sa...

Nemlig. menn med muffer er bare såååå 2004, for å si det som Per S. ville sagt det.

VamPus sa...

Kongen og WhistOslo - fjærboa er langt mandigere enn muffer. Sånn er det bare.

Anonym sa...

Jeg må være gresselig kjedelig, men disse sloppy, oversized rip-off's av russisk, amerikansk og 1700-talls stil gjør ingenting for meg.

Give me a guy in a sharp suit any day and I will be quite happy to take it off him :o)

Anonym sa...

Søker herved om å få være utrendy en liten tid fremover...

VamPus sa...

erik: Søknad innvilget!