Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 10, 2007

Stiftemaskin

En kollega kommer gående med en stiftemaskin og sier han har til hensikt å stifte VamPus til stolen, griper tak i et plagg og stifter i vei, hvorpå han får et merkelig ansiktsuttrykk, bøyer seg i nittigraders vinkel og putter fingeren i munnen. Han har selvsagt klart å stifte seg selv i fingeren.

Med andre ord en helt vanlig dag på kontoret.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det har jeg opplevd! Å stifte meg sjøl i fingeren altså! Det er faen meg noe av det vondeste jeg har vært med på. Måtte trekke ut faenskapet med tang. Blodet spruta og gudene skal vite at jeg fått et anstrengt forhold til dette tilsynelatende harmløse kontor-verktøyet...

Anonym sa...

survival of the fittest ...

Anonym sa...

Mmmmmm...

Litt Darwin-awards light, liksom... Imponerende. Tillitsvekkende.

Anonym sa...

...hvilken verna bedrift var det sa du?

VamPus sa...

..erm.. skal innrømme at jeg har stifta meg sjøl til blods jeg også, og det gjorde satan så vondt...

Anonym sa...

herregud, idiot

Anonym sa...

Det høres veldig ut som noen jeg kjenner som ville finne på noe sånt...

VamPus sa...

Odd: Spot on! Kunne det vært noen andre? Egentlig?

Anonym sa...

Jeg ble distrahert av en kvinne en gang jeg jobbet i banken. Da presterte jeg å klippe meg i fingeren sånn at jeg silblødde ut over papirene mine. Jeg har nå et anderledes fingeravtrykk en før.