Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 10, 2007

Preemptive attack

Noen oppdateringer av linker folkens – PeterAndreJ er tilbake – mest egentlig fordi han skjelte ut VamPus såpass troverdig at Tine reiste seg til hennes forsvar. Hjorten ville ut av rampelyset en stund, men med denne posten har han ikke noe valg – he's back. Maren ga et lite vink og med mild overbærenhet linkes også Radiohode opp. Betty – som jeg ikke gidder å linke til – vil nok heller si nedlatenhet fra oppblåste rasistiske blåbloggere – og hva kan man si? Enkelte ting høres ut som komplimenter når noen sier det. Den røde tumleplassen linkes opp fordi commies som klarer å legge igjen kommentarer uten å bli helt krakilske fortjener det.. (og så kan dere jo stikke dit om dere av en eller annen grunn skulle føle behov for balanse i lesinga).

Iskwew burde vært linket til for lenge siden, men skremmemonsteret fra Tigerungen gjorde at jeg holdt på å dette av stolen og ga det ekstra dyttet. Fr. Martinsen har jeg da linket til før, eller? Morgenutgaven avstår fra politiske spekulasjoner og er og blir et glimrende sted for inspirasjon fra popkulturen. Zava Palmer og En floke i nettet har både bra navn og godt innhold.


Og så kan jeg bare sparke meg selv i baken for at jeg også denne gang glemte å linke tilbake Esquil, men kan jo anbefale Rølerbloggen Cribs (plast er det nye mahogny) og oppfordre alle andre bloggere til å gjøre det samme. Eller kanskje ikke. Undreverset sto også på hold og sikkert en drøss andre. Men det tar votter og vår å oppdatere så sånn er det bare.


Og grunnen til at posten het preemptive attack? Vel, Maren truet med revolusjon og dere veit jo åssen vi blåbloggere reagerer når vi hører det ordet. Men man kan jo ikke innrømme at man lar seg skremmes til linking. Ja, ok, ok - Zava Palmer la igjen en hyggelig kommentar. Men smisk nytter egentlig ikke det heller da jeg som (Kent har) sagt er diktator på egen blogg.


Så det så.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vel, da mangler bar MillaVanilla, da?

Anonym sa...

It's good to be back:-)

Anonym sa...

Takker og neier :o) Jeg skal gi Tigerungen en enstra suss for den i morgen :D

Anonym sa...

Nei smisk driver man da ikke med :) Den positive kommentaren var ærlig ment og uten baktanker. Takk for link, veldig hyggelig!

Undre sa...

- Hørte jeg noen si navnet mitt?

(skitt, jeg er så enkel altså!)

(*gremmes*)

Anonym sa...

Jeg er litt sjalu på de "NY!"-merkene. Fikk aldri sånt, jeg.

Anonym sa...

Jeg er ikke nevnt.

Herodotus sa...

Ikke jeg heller. Men jeg ble sensurert bort for lenge siden pga fascistiske sympatier og uhelbredelig sarkasme. Og er stolt av det!

Anonym sa...

*hvine av latter*
Jeg er under de røde :o) Ok - så er jeg litt rød da, i det minste i de periodene jeg er politisk anlagt av meg!

Anonym sa...

Link fra Vampus, du verden! Det var hyggelig. Da blir det kanskje litt flere lesere, også!

Anonym sa...

Mye patetisk nesegrus takknemlighet å spore her, gitt?

Kristin Storrusten sa...

Pøh.

Anonym sa...

Ikke har jeg min egen kategori lengre engang.

Det er nesten så jeg kommer til å benekte det, neste gang noen spør meg om vi to har et forhold VamPus.

VamPus sa...

Radiohode: Ikke sant? Jeg forsøker å være bloggverdenens svar på Gerd-Liv Valla : forvente nesegrus takknemlighet de gangene jeg aller nådigst nedlater meg til å snakke om andre bloggere.
Kristin: AU! Visste det var flere som skulle opp ja...
Delirium: Jeg så det i går og kunne ikke huske hvorfor jeg hadde lagt deg der. Korrigeres neste gang.
Kent: HYSJ! Det der skulle liksom ingen vite om!

Anonym sa...

Joda du linket til meg for lenge siden. Da jeg røyk ut gjettet jeg at det ble litt mye musikk du syns var uinteressant, men hva vet jeg.

Anonym sa...

Hehe. La meg forsøke å utrykke min takknemlighet på så lite nesegrust vis jeg overhodet kan; Takkskarruha!

Anonym sa...

"Men man kan jo ikke innrømme at man lar seg skremmes til linking."

syns ikke alle de nye linkene dine vitner om at akkurat det utsagnet stemmer...

forøvrig beundrer jeg måten du takler drittslenging på.

Anonym sa...

og du trenger ikke sparke stussen din så veldig hardt. jeg er fortsatt takknemlig for bra redaksjonelle linker jeg har fått fra deg :)