Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, september 09, 2005

Statsministerens moral

Selv om det er en stund siden, så sier det vel litt om vår kommende statsminister moral - gjør det ikke?

Jens Stoltenberg rygget sin Arbeiderparti-eide Saab 9.3 rett inn i en parkert Volvo. Etter å ha sjekket om det var skader på den parkerte bilen, kjørte Stoltenberg fra parkeringsplassen, uten å legge igjen verken navn, telefonnummer eller en forklaring. Det kostet 8000 kroner å utbedre skaden på Volvoen

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg visste at den var der! Jeg har fortalt denne historien til flere som har nektet å tro det, og til tross for grundige søk på de store avisene har jeg ikke klart å finne artikkelen.

Takk!

VamPus sa...

Hva Ap folk gjør når de tror at ingen ser dem..nettopp..

Anonym sa...

Oooooopsann, så det slik en kar vi har til statsminister nå da. Fly flaten, for en kynisk og uetterrettelig fyr. Han er jo kriminell. Man plikter å melde fra når man har kjørt på og skadet en annens bil. Jeg stemte heldigvis ikke på denne maktsyke kalkunen av en uhederlig drittsekk. Og jeg synes også at det er merkelig at dette ikke har vært mer omtalt i mediene. Jeg fanget ikke opp dette. Men da Hagen kastet et malingspann i feil kontainer,DA ble det oppstyr og pressedekning i mange dager, og ikke grenser for trakkasering fra medier og grønn(rød)ungdom. Å kaste et malingspann feil er jo ikke kriminelt,det kan hvem som helst gjøre, men å påføre en annens bil skade, for deretter å stikke av å la offeret dekke kostnadene selv. det er skikkelig drittsekkoppførsel. Han har vel lært det fra sin tid som Blitzer. De ba vel ikke så mye om unnskyldning da de kastet stein på biler etc. den gangen heller.

Anonym sa...

Altså... Har noen tenkt tanken på at det kan være ganske lett å forveksle et visittkort med en parkeringsbillett? Det er det som mest sannsynlig har skjedd, siden jeg ikke kan se noe som helt motiv for Stoltenberg til å komme seg unna dette gratis. Han vil ikke gamble på å rømme unna skarve 8000 kr og risikere oppslag som dette.

Men politikere er kanskje absolutt feilfri?

Dette blir vel litt for useriøst.

Anonym sa...

Thank you!
[url=http://ojwobwto.com/lypl/flkh.html]My homepage[/url] | [url=http://xgnpuhih.com/habs/qfsv.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Well done!
http://ojwobwto.com/lypl/flkh.html | http://jfvxmbut.com/vcyr/jzkb.html

Anonym sa...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. digital projectors Diploma financial planning air purifier review Online pharmacies paypal antidepressant medicine 1993 isuzu rodeo transmission computer http://www.american-tv.info gila river fishing outfitters Ambien buy.atspace.com link cheap dvd player Corporation web page design milestone Dvd403 handycam camcorder