Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, desember 26, 2005

Julaften - og noe er galt...

Oookey… Ser ut til at VamPus så langt har gått i overskudd i pakkeutdelingen. Så vidt. Men det er noe mistenkelig her. Ingen strikkesokker. Ingen sloggitruser, heklede duker eller servise i sølvplett. Ingen brannfarlige pyntegjenstander. Hva er dette? Hva mener disse menneskene at en stakkar skal blogge om?

Vent nå litt… Ingen strikkesokker? Ingen sloggitruser? Ingen brannfarlige pyntegjenstander? Ingen blodsutgytelser ved julemiddagen? Stille og rolig…og tilnærmet… hyggelig? Familien oppfører seg som folk? Her er noe galt, fryktelig galt…

*kikke nervøst rundt* De ser avbalanserte ut. Rolige. Zombie-aktige, faktisk. IIIK! Familien må være byttet ut med utenomjordiske vesener som forsøker å ta over jorden gjennom å overta menneskelige identiteter. Her er gode råd dyre… Det er ser ikke ut til at de ser at VamPus har skjønt det.. Logge fooorsiiiktig av, sniike seg baaklengs ut døren…

8 kommentarer:

Undre sa...

HÆHÆ! :-D

Men hva er galt med strikkesokker???

Anonym sa...

Så dette var julen da alt var annerledes??? Forandring fryder, sier de, og derfor bør du kanskje juble...

For mitt vedkommende er det (dessverre) fortsatt et par dager med familiesamvær igjen før julen virkelig er over, men jeg prøver å gjemme meg med mobiltelefonen avslått og understreke behovet for mye søvn nå som det er ferie.

Snart er det nyttårshelg, og da er familie langt borte. Se frem til det, du også, VamPus!

Anonym sa...

Mor får digitalkamera, mens jeg må ta til takke med en boxer (på tilbud, må vite). Er det et hint jeg bør ta; er jeg i ferd med å bli stemt ut??

Så forresten julenissen i natt. Helt sant, rett foran senga mi. Feberhallusinasjoner er rå greier (må stikke og klappe videre på Rudolf).

VamPus sa...

Strikkesokker er fint. Fått hvert år i 31 år. Men ikke i år. Verden må være i ferd med å gå under, familier oppløses og seksualmoralen undergraves. Ikke strikkesokker til jul er tegn på at dommens dag er nær.. Seksualmoralen undregraves? Hm.. VamPus må på pøbb med unge menn *glise lystig*

Undre sa...

Ahh... Jeg bare antok at siden strikkesokker var nevnt i samme åndedrag som Sloggitruser (som jeg v i r k e l i g antar VamPus ikke er særlig begeistret for...) var ikke strikkesokkene særlig savnet...

Anonym sa...

Det var helt sikkert Valium i gløggen du fikk da du kom.

Anonym sa...

Where did you find it? Interesting read weight loss Quickly zithromax work high+impact+polystyrene+license+plate+frames+calif License plate frames order dollar rent a car hawaii Baccarat ivf 2301 porsche 91723 Kentucky home life insurance Wireless+plans+review oldsmobile aurora air bag are license plate frames illegal Terranno seat covers Pain relief through eft Incorporation user ptrdanno uywane cz ci do renault

Anonym sa...

best regards, nice info Spectrophotometric methods for tadalafil Recit erotique interracial