Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, desember 23, 2005

Årets julegave!

VamPus har fått årets julegave *rørt til tårer* Stor takk til en av VamPus' yndlingsbloggere - den fantastiske Nussetassen!

Ellers ønskes alle en riktig innbringende og materialistisk høytid. Et litt tidlig nyttårsløfte fra VamPus er at hun skal skjerpe bloggen sin i det nye året. Fokuset skal være på de viktige tingene her i livet - sko, vin og venner, i og utenfor 'sfæren - med noen skeive spark til venstre og høyre når det er påtvingende nødvendig. Spesielt takk til alle som er med på å kommentere og korrigere - både når de er uenige og enige - uten dere ville VamPus Verden vært et kjedeligere sted.

Siden vi nå går inn i familiehøytiden så anbefaler VamPus historien fra tidligere i år om familiefotografering bare for at dere skal vite hva som kan utspille seg i det VamPuske hjem de neste dagene...


God jul!

8 kommentarer:

Anonym sa...

God jul!

Anonym sa...

En liten julehilsen til VamPus fra Writer'n:

Jul
"Forløst forventning, pakker er smilt til, og en bok er åpnet i duften av nyplukket granbar.

Mens snøen daler, og syv sorter blir servert, nyter du julen, som det stykke evighet den er. I mett og tilfreds ettertanke.

Så kan det nok hende at mor pusler seg til under dyna med stumpen i været. Og etter verdens korteste minutt, velter du deg av og tenker fornøyd :

Nissen kom i år også!"

Anonym sa...

Fremdeles tid igjen, ikke la deg stresse...

Anonym sa...

God Jul (:

EarlGrey sa...

Ja, Nussetassen vet tydeligvis hva som gleder et VamPushjerte!

Siden jeg ikke har rumpa til Orlando lagret på harddisken min (hvorfor ikke, mon tro..), vil jeg bare få ønske deg en givende julehøytid. "Sko, vin og venner" er slett ikke det verste du kan fokusere på i det nye året! Ellers får du gjøre som en viss fotballspiller, og øve opp høyrefoten enda litt mer ;o)

Og den fotografhistorien var et av de første innleggene jeg merket meg i denne bloggen. Flott skrevet!

Anonym sa...

Også seilern ønsker VamPus og alle dere VamPus fans som leser og skriver i bloggen hennes en riktig God Jul.

Og la meg minne om bakgrunnen for feiringen på denne tiden: At nå blir dagene lengere og nettene kortere! Glem alt det religiøse, det er kun oppspinn!

Ha et riktig godt SolSnu Blot alle sammen!

Anonym sa...

Leste nettopp din story om familiefotografering igjen (det er jo ver 6 måneder siden sist) og fant den mer treffende for slike familiegreier som julaften enn jeg hadde trodd...

Heldigvis er nå julaften, anledningen hvor selv svorne ateister iblant går i kirken eller deltar i avsynging av julesanger, forbi og man kan tenke rasjonelt igjen.

Og da er det støtte å hente i at en amerikansk dommer har greid å avvise at "intelligent design" teorien kan aksepteres i "science" timene i USA. Kanskje går ikke verden bare bakover, slik det i blant føles! Se f.eks. CNN artikkelen.

Anonym sa...

Very nice site! buspar interaction Israel amana refrigerator water filter