Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, august 13, 2008

Berre lækkert


Om kort tid vil VamPus sprade rundt på Günerløkken og omegn i disse støvlettene.

Måtte jo sjekke om det var noe fint på LaRedoute siden man først har reklame for dem liksom.

Trykker du på reklamen ved siden av og legger inn koden 826501 så får du ti prosent rabatt om du kjøper noe. Og jeg får vel også noe for at du klikker.

*liten bønn om at de passer*

Lækre?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Det er hyggelig å se at ei jente klarer å velge ut et par sko med normal tupp. Ellers må jeg innrømme at jeg ikke har veldig sterke preferanser. Bør en mann ha det når det gjelder slike ting som dette?

Anonym sa...

Haha, dette var storveis horeri. :D

VamPus sa...

chris: Liker ikke de altfor spisse. Har store nok foter som det er om man ikke skal legge på ti cm med tupp..
iversen: Jupp. Men for så vidt ekte horeri - jeg HAR kjøpt dem og synes de er lekre. Føler at jeg må ta ordentlig bilde av dem når de kommer...

På en annen side - interessant risiko - er de ræva så får dem høre det. Har kjøpt en jakke tidligere som jeg ikke var noe fornøyd med.

Henrik Akselsen sa...

[gisp]

Anonym sa...

Hehe, ja jeg unngår også spisse sko. Av tre grunner, faktisk.

For det første syns jeg ikke det er noe fint, for det andre har også jeg store nok føtter som det er, og for det tredje er de snublefeller. Da jeg gikk med det ene paret jeg har (hadde) med spisse sko drev jeg hele tiden og dunket borti og snublet i stolben, trappetrinn etc. Det er 10 cm ekstra fot som ikke pleier å være der.

Anonym sa...

Men kvifor vil du ha så lange hælar på motorsykkelstøvlane? Er det i tilfelle bremsene svikter?

Harald sa...

Dette var noen skikkelige flotte "fuck me boots" som vi sier på Jæren!

Anonym sa...

Er det mulig å få svar på hvor store føtter? Jeg vil gjerne vite om jeg er nødt til å avskrive deg som koneemne. Jeg kan strekke meg opp til og med 38, men ikke større.
Forresten, la meg få høyden din i samme slengen. Er du lavere enn 178? Jeg kunne aldri gifte meg med en dame som er høyere enn meg, selv når hun går på stiletter.

John T. sa...

Som min venn Bård ville sagt: De der er perfekt å ha på når man ligger på rygg. Niiiice ;)

Anonym sa...

Kjempefine!!! Trenger nye svarte til høsten, mulig at La Redoute er svaret? Kjedelig hvis de ikke passer da..

VamPus sa...

Fuck me boots? Jo, gjerne det :-)
- men disse er da altfor lave? Syntes nesten de var.. fornuftige, jeg.

Jeg kaller det som regel barkrakksko når de ikke er så praktiske - da de egner seg best til å dingle fra en barkrakk med, ikke gå i.

Chris: Nå er ikke jeg giftetypen, men er 1,70 og bruker strls 39/40.

serendipitycat: De finnes i svarte :-)

Anonym sa...

Vampus, det var litt i det største laget for meg, men jeg kunne vende meg til det om du har kvaliteter hvor du udmerker deg. Hvordan takler du en som bruker 45/46 (Det tøvet om at du ikke er giftetype gidder jeg ikke krangle om. Det er bare et uttrykk for at du ikke har funnet en mann du makter å respektere)