Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, august 22, 2008

Hørt på tur

--
Utdrag av noen av samtalene mellom Ghost of Goldwater og VamPus på tur i Skottland.

- Det er mer enn man kan si om Madeleine McCann.

GoG etter at Sky News melder at de vil rapportere "live from Portugal" litt senere.
..
- Your sign said "well behaved dogs welcome", so I took him with me.

VamPus om GoG til damen bak disken hos The Reading Lasses i den skotske bokbyen Wigtown.

- Well, you're the bitch in the family.

GoG til VamPus.
...

- It's not like you don't need the exercise.

VamPus til GoG foran resepsjonistene etter at de har gitt oss rom et stykke lenger opp i hotellet.

- You wouldn't happen to know if there's a site suitable for discrete burials nearby?

GoG til glisende resepsjonister.

8 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Mener å erindre at resepsjonisten på det siste spørsmålet svarte "the basement"...

Ghost of Goldwater sa...

Jeg minnes også kommentaren til respesjonisten på hotellet i Ayr da jeg kom dundrende ned trappen med den svære kofferten min: "Have you got your friend in there?"

Anonym sa...

Hva slags psykotisk rant er det du bedriver her, Vampusa? Har det et eget navn?

VamPus sa...

Hvis "psykotisk rant" har et navn, så er vel det chris joy.

Anonym sa...

Åå så sinna.

Anonym sa...

gått lei av at ingen biter på trollinga di på usenet lengre Chris?

Anonym sa...

Men du har ikke gått lei av å lire av deg kommentarer som vitner om tilbakeståenhet.

Anonym sa...

Er dere så morsomme på direkten? Mye bra wit her.