Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, august 20, 2008

Moderne teknologi

Barack Obama tar i bruk moderne teknologi når han skal varsle om sin visepresidentkandidat, melder VG.

Hva da? YouTube? Facebook? Tankekraft? Datamanipulerte fotspor over himmelen?

Nei. Han skal sende ut en sms.

Radikalt. Han skal bruke en telefon, altså. McCain, som ikke er så god med moderne teknologi, sender vel steintavlene i posten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eller så lar han vel en skvadron av A-4 Skyhawks (jagerflyet McCain fløy i Vietnam) få levere "meldingen".

Anonym sa...

Heheheh :-D
Hysterisk!

Anonym sa...

For at du skal kunne bli min kone må du få trent opp humoren din, Vampusa. Dette var direkte pinlig. Det er ikke bra at kona gjør mann sin flau, offentlig, må vite.

Fredrik Mellem sa...

Nå må du huske at sms er relativt nytt i USA. Der hadde ikke teleoperatørene noe tro på at det kunne ligge noe penger i dette. Før de smått om senn oppdaget at det var milliardbutikk i et lite land som Norge. Faktisk!

Anonym sa...

Hahahaha! Ja jøss, moderne teknologi.. Kanskje moderne om vi ser langt tilbake i historien, men dette ble jo nesten litt flaut.

Jeg tror McCain gikk for røyksignaler.