Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, august 27, 2008

På jordomreise

Du vet du er føkka i all overskuelig fremtid når din mor uten blygsel slår av en prat med Finn Scjøll i VIP-teltet under Norsk Derby på Øvrevoll og han gir henne oppgaven med å finne en mann til deg.

Min nye telefonsvarer lyder: "Jeg er for tiden på jordomreise på ubestemt tid."

Sukk.

Jeg har hørt om partnerbytte, men er det mulighet for familiebytte noe sted?

8 kommentarer:

John T. sa...

Useless fun-fact: Finn Schøll er den mest kjente personen som noensinne har lagt an på meg på London pub.

Sigrun sa...

Familiebytte høres ut som en glimrende idé! (Vel, bare jeg slipper å bytte bort dattera mi, altså.)

En byttesentral må det vel kunne gå an å etablere?

Dessuten er det jo så mange ensomme enslige rundt omkring, at vi som ønsket det, kunne donere familien til dem. En idè for Bymisjonen eller Frelsesarmeen, kanskje?

Anonym sa...

Som du allerede vet, misliker jeg mye av den dritten du skriver på bloggen din. Det skal være sikkert. Men DETTE her... er noe av det aller morsomste jeg har lest den siste uken. Stakkars deg... Koselige mamsen sin som gjør så godt hun kan.

Og john t: - Hvem er den MINST kjente personen som noensinne har lagt an på deg på London pub?

London pub... Øøøh. Æsj ass!

Anonym sa...

hmmm,
du skrev:
......................beginquote
Du vet du er føkka i all overskuelig fremtid når din mor uten blygsel slår av en prat med Finn Scjøll i VIP-teltet under Norsk Derby på Øvrevoll og han gir henne oppgaven med å finne en mann til deg.
......................endquote

Jeg ville vurdert å bytte familie hvis min mor engasjerte Finn Scjøll til å finne en kone til meg,

-Men at en utenforstående skal få din mor til å finne mann til deg.....??

Er ikke det en nesten olympisk gren for de fleste mødre da? Til og med uten oppfordringer "utenfra"?


Cassanders
In Cod we trust

Anonym sa...

La meg gjette:
hr.Kristian s. skeie = chris joy ?

hrss spoketh thus:
.............Beginquote
Som du allerede vet, misliker jeg mye av den dritten du skriver på bloggen din.
.............Endquote

Cassanders
In Cod we trust

VamPus sa...

john t: Ooo, celebrity-sjekking. Hvem andre :-))
Sigrun: Jeg er egentlig litt mer for en sånn panteordning, men donasjon kunne fungert. Men på en annen side - hva har de ensomme enslige gjort for å fortjene det? Har de det ikke ille fra før av?
kristian: skal ikke la det bli en vane..
cassanders: Mulig det er en olympisk gren for mødre, men det siste de trenger er jo OPPMUNTRING :-)

RHJ sa...

Er det ikke slik at arrangerte ekteskap har færre skilsmisser enn de som baserer seg på kjærlighet?

Og du sparer jo mye tid og mange penger på den måten?

På den annen side ville jeg vært en smule betenkt hvis en fyr som Finn Schjøll ville at jeg skulle gifte meg med noen-som-helst!

Anonym sa...

Familiebytte? Familie-bytte. Bytte familie. Hmm. Smaker ganske bra faktisk!

Av og til har du en fantastisk evne til å finne gode og enkle ord på noe vi alle tenker fra tid til annen :-)

Hear, hear!

Det neste må da bli alle familiers sorte får: familiebytteren (det er vel oss det da).

Keep up the good work!