Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, august 13, 2008

Og det sier de først NÅ?!

P-piller kan forstyrre en kvinnes dømmekraft når det gjelder å velge riktig partner, sier forskere ved University of Liverpool.

Og det forteller de meg først NÅ?!?

*rote i skapet etter p-pillene*

Hmmm...

*kast*

11 kommentarer:

Anonym sa...

For en blogg, har jeg vært innom den før en gang tro? Uansett har jeg en date med bloggen din ved neste rødvinsglass ;)

Finfin blogg!

Anonym sa...

Sorry, Heidi.
Din dømmekraft er nok allerede så forstyrret at en pille fra eller til neppe spiller noen rolle.
:D

Anonym sa...

Kanskje er det P-pillene dine som har fratatt deg den dømmekraft som ellers ville stilt deg kritisk til forskere som benytter kun lukt som indikator for utvelgelse av partner?

VamPus sa...

mia: De fleste trenger en flaske for å orke, men ok :-))
ivare: Du skal ikke se bort i fra det. Du ser jo hva jeg mener om krig og klima og sånn..
chris joy: Godt poeng. På en annen side - når du står snøblind i baren og musikken er på full guffe så er det få andre sanser å gå etter..

Anonym sa...

Vampus, oh, selvfølgelig, den forklaring hadde jeg jo helt glemt.

Anonym sa...

Nesjda - man har smakssans, befølingssansen, og greit, til sist luktesansen - den er jo gjerne litt skadet den og, etter at man har bedøvet alle mulige og umulige områder med alkohol.

Når jeg tenker meg om, så bedøver man egentlig både smaks- og befølingssansen og - jeg mener, hvem har ikke snublet ned trappen til lokalet like etter at man har fortalt dørvakten, dønn alvorlig, at man "overhodet ikke har tatt seg den minste kotelett før man erobret verden" og likevel sluppet inn...

Svaksynt, halvdøv, ikke i stand til å føle sine egne hender når man forsøker å løfte ølglasset, luktesansen er påvirket av for mye parfyme og alkohol, og smakssansen er midlertidig paralysert av det 24 tequila-shot'et - joda - dette går veien!

Anonym sa...

Da regner jeg med at om en 6-12 måneders tid vil vi se de første morrakvalme-innleggene her? :)

Anonym sa...

Du veit at dette er gammelt nytt, eller... ?

Anonym sa...

Nå snakket jeg først og fremst om ditt valg av ett-eller-annet etter noen fuktige timer på byen...

Anonym sa...

Den absolutte prevensjon - ikke pul i det hele tatt. Men da blir vel du vampusen en smule desorientert, tenker jeg..

Anonym sa...

oj, her var det visst en snurten, bitter en anonym over her... sterke følelser som undertrykkes som bare måtte ut? en beiler som ikke har kommet i mål og som dveler ved det