Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juni 16, 2006

Til det fulle

Å leve livet til det fulle
er et mål man har
før man forstår

at det er når angsten banker i tinningen
i det man ser ned i avgrunnen
man kjenner at man lever
fullt ut.

14 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Var det SÅ ille å spise middag med meg på torsdag...?

VamPus sa...

Pus - jeg har alltid med cyanidtabletter når jeg skal møte deg. I tilfelle jeg får anledning til å snike en opp i glasset ditt...

Anonym sa...

sånn apropos profilen: jeg er også glad i sko. nærmer meg snart 30 par, og tar vi alderen i betraktning er du herved slått ned i støvlene.

bare sånn for å ha sagt det.

Anonym sa...

Det er ikke noe avgrunn før den ser ned på deg.

Anonym sa...

det er i motbakke det går oppover, er det ikke? :-)

Nemo sa...

Meningen med livet...

Er å...leve!

Anonym sa...

Vært på Tusenfryd nylig?

Anonym sa...

Hadde Erna glemt å låse toalettdøra si på Høyrelandsmøtet, slik at du gikk rett inn og så de røde kinnene og den stramme rynken i panna akkurat i det biffmiddagen fra kvelden før jobbet seg ut i Oslofjorden?

Beklager, selv jeg ble kvalm av det.

Anonym sa...

Fyllenerver, vamPus...?

Anonym sa...

Hold deg til det du kan....

Anonym sa...

Å gå langs et stup
og å kjenne frykt for å falle.
Å gå langs et stup
og kjenne angst for å ville hoppe.
Det er forskjellen på frykt og angst.

Ikke for det, jeg har klatret i fjell selv, og det er noe som virkelig får deg til å føle at du lever. Men det har ikke noe med angst å gjøre.

Anonym sa...

Planlegger Hotell- og Restaurantarbeiderforbundet streik?

Anonym sa...

Glimmers, VamPus, glimmers!

Agile sa...

"When a man stares into the abyss, and sees nothing staring back at him - that's when he finds his character"

- Lou Mannheim ("Wall Street"-character)