Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juni 22, 2006

Hårfjerning for menn

Se for deg en intetanende VamPus som river av voksstripe nummer én og tryner på badegulvet i det følelsen av tretti brutalt nappede hår når hjernen. Men den blå klissete voksen følger ikke med, i likhet med gjenstridige gjenværende hår. Resultatet er blå, hårete legger som krever iherdig innsats fra en bannende VamPus.

Og her kan du lese hva menn har i vente...

16 kommentarer:

Anonym sa...

Digg!

(Når kommer referat/kommentar fra debatten med regjeringsmakta, forresten?? *Venter i spenning*)

geirronimo sa...

Det er det jeg sier, kvinner torturerer seg selv med det der, og likevel er de redd edderkopper ??????

Anonym sa...

Vampus, dropp voksen og kjøp ferdige strips. Enkelt og greit. God hårfri sommer eller gi f.. og la hårene gro

VamPus sa...

anders: hadde ikke med kamera. Lille Blå har skrevet noe. Oppsummert: valgfrihet er noe dritt, og jo mer staten bestemmer jo mer demokratisk er det. Som f.eks. i gamle Sovjetunionen, vil jeg anta..
geirronimo: ikke nevn edderkopper *grøss*
Anonym: det var strips jeg prøvde *aaargh* Aldri mer..

Anonym sa...

Kan tenke meg at det er litt vondt på leggene for kvinner ja. Metrofile menn og ballene deres derimot...

Anonym sa...

HALLO der ute:

På tide at Vampus får nye sko, fortsatt bare 50 på listen og moten skifter jo. Vampus, oppgi skostørrelse, kanskje fansen spanderer sommerens mote....

geirronimo sa...

Anonymus - ikke nevn baller og voks - det er rett og slett for jævlig, bare tanken holder........!

Anonym sa...

Har en venninne som løser det veldig elegant, hun kjøper voks og en flaske sprit. Deretter drikker hun seg full mens hun blander faenskapet (voksen, ikke med sprit) inntil hun har voksen klar, men da er hun som regel så full at hun spør seg om poenget med hårfrie ben.

Dette gjentar seg hver sommer...

Anonym sa...

Akk ja.
Før vi vet ordet av det har vel noen forvekslet Veet og hårgele, også. Det kunne sikkert bli et ganske artig skue?

Anonym sa...

Vampus, Veet hot wax er så mye bedre en sånne kalde voksstriper. Du bare varmer den i mikroen og smører på og river av! Piece of cake!

Anonym sa...

Eh altså, wake-up-call, dere.. Kvinner fjerner ikke hår på leggene for menn sin skyld, men for hverandre og for velstandens skyld. Veet for menn? Blir aldri noen suksess - hvorfor i all verden skulle menn gjøre det til en vane å fjerne det eneste som (bortsett fra pikken) kjennetegner mannekjønnet? Dette er jo bare tull. Dream on. Menn blir ikke hårløse (takk og pris for det).

:)

Anonym sa...

Det kunne kanskje trenges for disse karene nedenfor - SV-mann og Høyre-mann? Er de de samme? Jeg ser ingen forskjell. Husker fortsatt Hanna Kvanmo vs Kåre Willock. Var enklere før i tiden. So there!

Anonym sa...

Hallo...nå har jeg prøvd både veet wax strips for menn og veet hårfjerningsgele for menn. Jeg er en fyr som aldri kommer til å fjerne brysthåret, jeg er jo mann for faen. Men de hårene som har begynt å dukke opp på skuldrene kan jeg være foruten.
Først wax strips....klebrig, frustrerende, vanskelig, litt smerte....fjernet sånn ca 3 hår på 2 forsøk (da gav jeg opp de).
Hårfjerningsgelen....lett å ta på, litt irriterende på huden, tar ikke alt med første forsøk, men mye mer effektiv enn wax strips i hvert fall.
Uansett...burde jo være mulig å komme med bedre produkter enn dette....

Anonym sa...

Hallo...nå har jeg prøvd både veet wax strips for menn og veet hårfjerningsgele for menn. Jeg er en fyr som aldri kommer til å fjerne brysthåret, jeg er jo mann for faen. Men de hårene som har begynt å dukke opp på skuldrene kan jeg være foruten.
Først wax strips....klebrig, frustrerende, vanskelig, litt smerte....fjernet sånn ca 3 hår på 2 forsøk (da gav jeg opp de).
Hårfjerningsgelen....lett å ta på, litt irriterende på huden, tar ikke alt med første forsøk, men mye mer effektiv enn wax strips i hvert fall.
Uansett...burde jo være mulig å komme med bedre produkter enn dette....

Anonym sa...

This is very interesting site... proactiv revitalizing repairing Ip laptop over voice proactiv providence find sext teens gaging on massive cocks Www zyban be Designing of hydraulic fitness equipment

Anonym sa...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »