Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juni 23, 2006

HomoHøyre

Ikke før har man lest om at de små blå kommer til å vedta en resolusjon som støtter bryllup for homofile på deres landsmøte i helgen, så tikket det i går inn smser fra Darling i Oslo Høyre.

D: Å herrejemini - jeg er på damedo på en lesbebar
V: Run, Forrest, run!
D: Guri - de ser olmt på meg
V: Legg til en knekk i lanken og spør om å låne gloss
D: De er mer Massey Ferguson enn gloss
V: Run, Forrest, RUN!

Alle oppfordres til å besøke Høyres stand i Pride Park på Rådhusplassen. Høyre stiller selvsagt i Pride Parade, med sølvfarget cabriolet og masse, masse rosa ballonger.

Så får vi se om VamPus' gamle forslag om å spille Pet Shop Boys' "Go West" fra klokkenei Rådhuset blir fulgt. Hun vet at ledelsen ble kjent med forslaget før paraden i fjor.

4 kommentarer:

Agile sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Og L'Orange så ut til å være i sitt ess med ballonger på bilen, glis rundt munnen, dansere nærmest oppå seg, og EU-flagget godt innenfor rekkevidde.

Anonym sa...

Hva-var-det-jeg-skulle-si ... Jo, takk for champagneslurken, Pus -- og for lenka:)

Anonym sa...

Excellent, love it! Gorilla basketball parts Oldsmobile silhouette production years Jogging shorts 20 Levaquin 500 mg effects