Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, juni 13, 2006

Engelen VamPus


How evil are you?


Vel. VamPus truet en liten rosakledd pike til å ta testen for henne. Etter å ha kokt kaninen hennes...

14 kommentarer:

Milton Marx sa...

You are evil!

Aaaah! You ar one creepy soul. You always do what is not right in a situation and believe you are meant to take revenge on society. On the bright side, you can turn back, and it can get worse.

Hadde Milton fortjent den der???

VamPus sa...

Hm. "You always do what is not right in a situation and believe you are meant to take revenge on society."

Vel. Er man liberalist så er man liberalist :-D

Anonym sa...

Hmm... Jeg fikk også null i Evil.
Går det an å få noe annet uten å velge siste svar på alle spørsmål?

D-Man sa...

twisted!

Anonym sa...

Å helvete jeg var ond!

Prinsesse Lea sa...

(Ca 25 % inn mot ond-punktet): You are very tolerant towards things and are usually very good-natured yourself. You are pleasant to be around and it shows in conversations. You are rarely inclined to do wrong.

Tsk! Er ikke det viktigste for å faktisk klare og gjennomføre å være ond, å ikke fremstå som det? ;)

Ghost of Goldwater sa...

Jeg var bare "twisted", ikke completely evil. Jeg skylder på den skandaløse mangelen på spørsmål om offentlig pisking i skolen.

Anonym sa...

Jeg kom visstnok ikke lenger enn til "Twisted" jeg heller. Jeg kan "easily change my ways", men siden dette er første gangen jeg har blitt kalt noe annet enn "goody toshoes" i en eller annen form så er jeg fornøyd som en katt som har en hel putt med rømme for seg selv.

Anonym sa...

Er det ikke det alle som møter deg også sier for tiden - Vampus er mer pus enn vamp ...

VamPus sa...

Lea; "Er ikke det viktigste for å faktisk klare og gjennomføre å være ond, å ikke fremstå som det?"
I like the way you're thinking ;-)

Henry; det der er så dårlig gjort. Jeg vil være ond. OND, sier jeg! Må jeg droppe vegetarianismen og begynne å spise små barn? Det er jo grillsesong...

Agile sa...

You are Good

You are very tolerant towards things and are usually very good-natured yourself. You are pleasant to be around and it shows in conversations. You are rarely inclined to do wrong.


Jaja, ok - sikkert noenlunde sant dette. Lurer på om det ville vært annerledes om jeg hadde vært HELT ærlig og svart at jeg fantaserte aller oftest om SEX og ikke FILOSOFI.......... ? :-P

Herodotus sa...

Bra test: Jeg fikk "Aaaah! You are one creepy soul. You always do what is not right in a situation and believe you are meant to take revenge on society. On the bright side, you can turn back, and it can get worse."
Det er aldri for sent å snu men som konservativ går jeg kun fremover..

Esquil sa...

Jeg fikk det samme som deg, Vampus. Engleklubben. Men jeg kan trives der. Ikke småbarn for meg i dag, kelner. :)

Solan sa...

Jo ondere man er, desto mer jukser man på slike tester. ;-)