Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juni 01, 2006

Writern knekker VamPus-koden

Writern knekker VamPus-koden i kommentarfeltet her.

"VamPus koden:
klikk klakk klikk klakk klikk klakk klikk
fnis...faen ess..fnis
klikk klakk klikk klakk klikk klikk klakk
klikk klakk klikk klikk klakk klikk klakk klikk"


*fnis*

11 kommentarer:

Anonym sa...

Koden er vel enkel:

Sko,sosialistditch, syrlig, smilende og sint?

geirronimo sa...

Writern hevdet han kom Kolberg i forkjøpet - heh, jaggu rask den karen ;-)

Anonym sa...

Jeg er i gang med Vampus-monologene....

Anonym sa...

Og jeg jobber med dråpeformen. Hode er fullt, og derfor legges det på..

Anonym sa...

"facistinne" er vel litt drøyt, men at de er brune i kantene kan de vel ikke akkurat nekte for

geirronimo sa...

anonymus: liberale verdier har ingenting med "fascisme" å gjøre...ei heller verdikonservativ.

Anonym sa...

Eh, dere glemte et visst ord. "Ironisk", -og det til det vriene å få øye på hvis man ikke vet hva dama er i stand til.

Hilsen tse tse fluen som har ordet i bakhodet for sikkerthetsskyld for å ikke ta sats fra fem-meteren og hoppe i salaten.

VamPus sa...

Ghost; for alle som poster som en variant av "anonymous" så er det å være for fri innvandring en variant av brun i kantene dersom man i tillegg er for markedsøkonomi og ikke er en del av "blame America first"-fraksjonen...*sukk*

Writer'n: VamPus-monologene? Trodde det VAR blogging jeg :-)

Kosialist sa...

Nå er jo fascisme en kollektivistisk ideologi, i motsetning til liberalisme/individualisme.

På den måten ligger vel fascismen mer på venstresiden i politikken.

Anonym sa...

Nei, VamPus.. Det er bløgging..eheh
Jeg så for meg Torshovteaterversjonen i ny innpakning.

Anonym sa...

Kosialist, godt sagt, godt ment!