Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juni 01, 2006

Bosnia - sitater

En liten bonus-post om Bosniaturen på oppfordring fra Ghost of Goldwater - kanskje litt intern, men dog. Her er et lite knippe sitater fra turen (den mest brukte setningen var "har du lighter")..

- Jeg har kjøpt kart. Med med oversikt over alle horehusene langs veien.
Hjelpsom Mo da vi ankommer Tyskland.

- Jeg dreper dere.
Ghost of Goldwater. Hver dag. Hele tiden.

- Kjøttet lukter som kattepiss, og det er søren meg bust igjen fra grisen! (Legen)
- Ja, det kiler godt nedover halsen. Nam! (Mo)

- Ta det personlig. Jeg mente å fornærme deg.
Ghost of Goldwater til Grønnsak. Deretter til Legen. Til Mo. Bergensern. Og VamPus.

- When will there be water in the spring?
Legen, på telefon til resepsjonen på hotellet.

- Granat! (etterfulgt av mimende bevegelse)
Ghost of Goldwater i nærkontakt med fredshippier.

- Unnskyld, snakker du dansk?
Bergensern - i Danmark - når hun stopper en vanlig kar for å spørre om veien.

- Ja ja.. det har jo vært en.. tur.
Mo, tilbake i Oslo

3 kommentarer:

Einar sa...

"Water in the spring", hehe... En klassiker er "Could you please sink the fart?"

VamPus sa...

.. vi hadde noen mishaps med "wind" også, mener jeg å huske. I det hele tatt, jeg tror vi hadde ganske mange norvenglish mishaps..

Anonym sa...

Heheh, har sansen for Bergensern.