Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, juni 06, 2006

Herre jesus...

...excuse the pun, men..



Litt ensomt og kjedelig på hotellrommet i Banja Luka.

16 kommentarer:

Anonym sa...

*deler ut litt selskap til VamPus*

KjederMegPåJobb sa...

Ettersom PCn er koblet til høytaleranlegget i resepsjonsområdet ble jeg nødt til å ha lyden av, men det hindret meg ikke i å få meg en god latter. Nattevakter er KJEDELIG, så det trengte jeg. Takk! :)

Nemo sa...

"Litt ensomt og kjedelig på hotellrommet i Banja Luka."

Og så tyr en til selvtortur???

;o)

Anonym sa...

Heh ? Jeg tror de savner Grimjesus på fugly.

Anonym sa...

Man trenger å skjønne at og trøkke litt er normalt i ett kjedelig liv.

Anonym sa...

Banja Luka? Hva i all verden gjør du der? Skal du starte skofabrikk? Det er jo latterlig (!) dyr arbeidskraft i Bosnia. Nei, ta heller turen til Kambodsja. 14 øre per plagg! Slå den da.

Verden har blitt så fin av at grådige kremmere som deg har fått styre den. Kanskje noen burde gjøre noe med det.

Anonym sa...

Vakkert... Rørende vakkert.

Jeg finner trøst hos Billy Connoly:

"Don't worry. I'm the one going to hell. You were just watching..."

K

VamPus sa...

Anonymous; "Verden har blitt så fin av at grådige kremmere som deg har fått styre den. Kanskje noen burde gjøre noe med det."

Grådige kremmere som meg er her nede for å lære opp bosniske kvinner om likestilling, organisasjonsarbeid, demokratiske rettigheter etc. Og det som pleide å bli gort med sånne som meg før verden her nede ble som den er i dag var at vi ble sendt i arbeidsleire - GULAG. 50 år med kommunisme har gjort at Bosnia mangler infrastruktur og gode demokratiske prosesser - de lener seg på et korrupt helsevesen, pensjonssystem som er i ferd med å kollapse, arbeidsledighet på 40% - i tillegg til mistro mellom tre befolkningsgrupper.

Kremmere som meg forsøker å hjelpe dem å gjøre noe med det. Hva har du gjort for verden i det siste?

VamPus sa...

talin: takk takk :-D

Anonym sa...

Game-Set-Match: VamPus ;)

Forresten, hvis du kjeder deg burde du bare sjekke ut the best page in the universe.

Anonym sa...

Og Chris rimer paa...

Skapkommunister har vi sett foer.

Skorpionkvinnen sa...

Du verden, her var det mange sære kommentarer...
Vampus, jeg og ungene mine knakk totalt sammen da vi så denne videosnutten i går kveld! Utrolig morsom!! You made our day :-)

solskinnsbloggen sa...

Heia. Det var en flirfull opplevelse denne videoen din. Hehe. Kan du fortelle meg hvordan jeg laster opp slike filer som video og MP3 filer?

Anonym sa...

Hehe... kapitalismen har vunnet, innse det. Typisk sosialist-blekker som Expressen å prøve å ødelegge for hardt arbeidende mennesker på denne måten.

VamPus sa...

Skorpionkvinnen ; We aim to please. Jeg satt og gliste gjennom hele begynnelsen, men det var den litt overraskende slutten som gjorde at jeg lo høyt. Morbid kanskje..
Solskinn; erm.. er ikke så teknisk. Men på youtube.com så genereres automatisk en kode som du legger i bloggposten, og vips kommer den opp som dette.

Anonym sa...

Nei den vakke morsom Heidi.
Snill hyggelig mann påkjørt av bussen - skal jeg flire liksom? Nei takk du hjerteløse kvinne.