Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, juni 26, 2006

A sign from God?

Dersom orkanen Katrina var et tegn fra Gud om en hevn over syndens by New Orleans, hvordan skal vi da tolke denne (fra Reuters)?:

Floods that ravaged the U.S. capital kept government tax collectors and federal agents away from work on Monday.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Selv ikke en mulig motstand fra Gud mot skatteoppkrevere greier å få meg bort fra min tro på at det ikke finnes noen Gud.

Anonym sa...

Mmmm... Jeg likte best Jim Stewarts (fra The Daily Show with Jim Stewart, som også Steven Colbert of the Colbert Report har som daglig tumleplass i media) kommentarer til alle værkatastrofene i Indonesia (Java eller noe, var det ikke - vulkanutbrudd osv.?)

- at dette helt klart måtte være et resultat av altfor mye homofile utfoldelser siste tiden..

En snedig liten kommentar inn sideways til anti-homolikestillingshysteriet i USA (og ikke minst hos republikanerne, som liksom er søsterpartiet til Høyre, selv om veldig mange i Høyre nok ville stemt Democrat).

Ps. VamPus; The Daily Show vil du blant annet få inn daglig dersom du bestiller Canal Digital. I tillegg vises en egen International Edition på CNN.

:-)

Anonym sa...

Jon Stewart, beklager.

Må være solstikk eller noe...