Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juni 15, 2006

Inne i VamPus' hode


- Dette må være innsiden av hodet til VamPus på nachspiel.

Sitat Tommy, da bilder som dette flimret over scenen på Roger Waters-konserten i Frognerparken i går.

5 kommentarer:

Agile sa...

Himmel, var du DER???

Jeeez, du er heldig.... Må nøye meg med den nyinnkjøpte "In the Flesh Live" på DVD jeg, samt f.eks. RADIO KAOS, som jeg hørte på i sin helhet nettopp på bærbar..

Spilte han noe utover "Dark Side of the Moon"?? Og hvordan var det? Fortell, fortell! :)

Ps. Om du ikke har sett serien "Cosmos" m/Carl Sagan ennå, så finnes den nå på DVD i lekkert bokssett. Enjoy! ;-)

Anonym sa...

Slask, var du på Roger Waters????
Arg, missunnelig!

Anonym sa...

Tommy må bryte alle prinsipper og debutere som bloggotator på grunn av denne. Det VampTiger ikke nevner er sitt eget stripete sitat litt senere i konserten da en mengde hjerner svirrer i psykedelisk-harmonisk hurtighet over skjermen:
- Se, der er hjernen din, og peker på den minste hjernen av alle, og deretter på Tommy. (Onsdagsondskap og frognerbadsfrenetisme i midten av juni). Linker et pent VamPusbilde fra det magicamagiske året 1973 i fravær av egen blogg.

VamPus sa...

Vel, Tommy - tenkte jeg skulle være grei, men hvis du insisterer på å publisere undertegnedes spydigheter til deg så har jeg gooood plass til det :-)

agile og mina: jepp, jepp, jepp - selvsagt var jeg der. Bra bra bra konsert, selv om Rogern stort sett ikke gjør annet enn å posere med det jeg antar er en pappmachegitar. Mesteparten av synging og spilling overlates til bandet. Like greit. Han er jo først og fremst låtskriver, og det hadde neppe vært en bra konsert om han måtte dra hele selv...

Jørgen sa...

Fantastisk konsert!

Han har heldigvis roa seg litt poseringsmessig i forhold til In The Flesh-turneen. Da var han helt hode-skulder-kne-og-tå, og mimte fram ballonger og fioliner og i det hele tatt. Det blir jo bare å gjøre narr av seg selv og musikken.