Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, september 12, 2007

Erlinghet varer lengst!


Bare nevner det.... Bildet brukt med tillatelse fra Kjell.

16 kommentarer:

Prinsesse Lea sa...

Den var det VG-klasse over, du!

Deerstalker sa...

Mer enn som så: "Sportsredaksjonen i VG"-klasse.

Martine Votvik sa...

klart det blir VG-klasse,
viss en skal dra en slutning fra hvilken avis Vampus linker fra oftest leser hun omtrent bare VG og blir derfor påvirket av de "sneisne" "vellklingende" overskriftene derifra...

VamPus sa...

Martine: Jeg prøver å tilpasse innholdet til mine lesere...

Anonym sa...

Fine bilder ;) Og gratulerer så mye, synd jeg ikke holdt ut til nachspielet, hørte det var moro!

Men fra det ene til det andre, jeg sitter og tråler gamle VamPus-poster etter historien der du kledde deg ut som vampyr, men nå gir jeg opp. Kan du ikke poste den som en "vintage-VamPus" til minne om gamle blogg-dager eller noe sånt?
Jeg skal på kostymefest og fant ut at jeg vil være vampyr og trenger litt inspirasjon...

Anonym sa...

HA! Jeg fant den! (jeg har virkelig ikke mye å gjøre på jobb...)Men hvor fikk du vampyr-kappen fra?

VamPus sa...

Vampyr-kappe får du på Standard - du vet, den leke/tøysebutikken som ligger på hjørnet øverst i Prinsens gate? Billig kappe, man får sikkert finere og dyrere andre steder - men hvorfor det liksom..

Anonym sa...

Det høres bra ut! Jeg så for meg at jeg måtte pakke ut symaskinen jeg fikk til bursdagen (i mars)...

Unknown sa...

"Erlingheten" i H�yre denne valgkampen her? Det m� vel v�re den st�rste vitsen. Skulle tro H�yre i �r har g�tt i Frps skandaleskole. "Denne timen skal vi ta opp hvordan folkelighet, pengesvindel og rett fra levra-rasisme kan gi oss stemmer fra mennesker vi helst ikke vil assosieres med!"

s sa...

hollendergata
Tenker vi sier hvordan raddismedia overspilte hendene sine i nevnte saker med den følge at nordmenn fikk sympati med underdogsene (slik nordmenn alltid får), altså Høyre.
Mediakjøret var så å si kun rettet mot Høyre, de andre slapp unna. Folk syntes det var urettferdig, og Høyre tjente på det.
I tillegg har Høyre fremstått som et ekte høyre-parti i valgkampen, og ikke som noe sentrum-vissvass. Håper for Høyres skyld at den impulsen holder seg.

Anonym sa...

Det er bare å gratulere både Høyre og Venstre med gode valgresultater.

Når det gjelder tittelen din på denne posten derimot er jeg ikke like entusiastisk. Jeg ser du har valgt samme tittel som Carl I. Hagen valgte på sin selvbiografi fra 1984. Antakelig har dere også samme oppfatning om bruk av begrepet.

Anonym sa...

oops - en liten lesefeil der ser jeg. Erlinghet og ærlighet - det er antakelig to veldig forskjellige fenomener.

Anonym sa...

...få det ut, Fredrik...

:o) du kommer til å trenge øvelsen til kommende valg

Sigurd sa...

Jada, Erlinghet varer lengst.


...Folkvord fikk jo flest slengere av alle!


"Erling Folkvord er Oslos mest populære politiker. Hele 3 758 personlige
stemmer fikk han fra velgere som stemte på andre partier. Han slo Erling
Lae, som fikk 3 644 slengere. Disse to var i særklasse. Rune Gerhardsen
fikk 893 slengere."

Anonym sa...

Høgrefruene har visst hatt ei stri tørn med å stryke skjorter. Eller går høgremenn i strykefritt? Eller er eg veldig fordomsfull?

Martine Votvik sa...

:)

Og det setter jeg selvfølgelig stor pris på. Det er jo her jeg kommer for å se om jeg går glipp av noe i VG i utgangspunktet ;)