Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, september 28, 2005

Dakar..

Dakar leveren min. Går det an å sende den til rens tro? Middag og øl med "the vast right wing conspiracy" i går. Vin med Legen i dag. Bokbad med E og øl i morgen. Fuktig middag på Ekebergrestauranten på fredag. Bloggforum med øl (si ja, si ja) på lørdag. Puh!

En takk til hablog for dette innlegget... obs obs - sterke scener..

6 kommentarer:

Herodotus sa...

I det gamle Pompeii sto det på veggen (tidlig grafitti): "Alt som...alt som av vin fødes...alt som....alt som fødes av vin." Mer kjenner vi ikke til av den gamle romerens uklare tanker - heller ikke hvordan det gikk med leveren hans. For alt ble begravet i aske. En annen dag skal jeg tenke over hva alt dette betyr og da har jeg funnet Meningen med livet!

Anonym sa...

De damene der er det verste jeg har sett! Jeg syns vi alle fortjener ekstra mye vin bare for å fortrenge det synet...

Anonym sa...

Du *vet* at det høres ille ut at du skal på bokbad med "E og øl"? Trodde ikke e egnet seg for bokbad. ;oD

Anonym sa...

he he..ser ut til at vampus veit hvordan hun skal kose seg og ha en trivelig stund... bra det, man må ta seg fri fra det dagelige kjas og mas iblandt..go vampus

VamPus sa...

Ooops.. E .. Har aldri prøvd i pilleform... Men jeg er sikker på at bokbadet ville blitt mye mye morsommere med en sånn E.. ikke for at min E ikke er morsom altså..

Anonym sa...

Jeg er lei for det VamPus, men det *må* jo være sant når det står i avisen..burp..du får satse på vin på Ekeberg i alle fall! Bon apetit!

http://www.aftenposten.no/
kul_und/article1122989.ece