Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, september 02, 2005

Og de vil pule med deg..

Fra VG Nett: Er du på jakt etter jenter, bør du dra til fjells kommende helg. Fordi, som de skriver, om høsten, og spesielt etter skolestart, er det kvinnene som dominerer over tregrensen.

Ja. Så fordi det er masse jenter i fjellet og DU er på jakt etter en, så er det tydeligvis bare å forsyne seg. Alle disse jentene vil helt sikkert ha seg med en vilt fremmed mann når de er på tur på fjellet sammen med venninnene sine. Kanskje de burde hatt med innretningen beskrevet nedenfor?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå er jeg i den situasjon at jeg bor i et område temmelig nær tregrensa, men de beskrivende mulighetene til fjells har jeg ikke lagt merke til her i hvertfall. Nå er det kanskje like greit siden jeg allerede er gift...

Anonym sa...

Jeg synes nå egentlig at sex hører hjemme under tregrensen, jeg! Og hvorfor skal man kjøre langt utenfor Ring 3 for å finne en kvinne? Det forstår jeg ikke.