Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, september 15, 2005

JAAA!

ENDELIG! Faen jeg er GOD, esse!

Det tok riktignok et halvt år, men i dag (O' velsignede dag) fant VamPus ut hvordan hun kunne linke til andre blogger - og gi dem et dypt bukk og kompliment for å være en inspirasjon og glede i hverdagen (ja..ikke DU da, Ghost). Vi begynner i det små - flere kommer etterhvert!

I mitt neste liv så skal man ikke se bort i fra at VamPus også klarer å sortere linkene etterhvert, publisere bilder, artikler og annet gøy - men akkurat nå skal hun hoppe opp og ned på gulvet og klappe i hendene for at hun er så sabla smart... Jippi, jippi, jippi!

4 kommentarer:

VamPus sa...

IT ansvarlig for Høire? *urk* Visste ikke at noen ville meg så ondt ;-)

Selvsagt skal Hjorten ha plass - og det er Lille Blå som skal føle seg beæret...

VamPus sa...

Que? Hmphr..sånn fixed.. men hva fanden skjedde NÅ da? *riste oppgitt på hodet*

Note to self: Don't quit dayjob!

Herodotus sa...

Phantastisk. De har snart all makt i Cyberspace og på jord, Vampy!

Herodotus sa...

Men det er på tide at du også lenker deg til denne fantastiske hjemmesiden: http://www.kremlin.ru/mainpage.shtml. Moro hver dag!!!