Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, september 07, 2005

Hjertesukk

.. og så må VamPus bare ha sagt at hun gleder seg til valgkampen er over, slik at hun kan gå tilbake til å blogge mer om de viktige tingene her i livet; sko, sjokolade og Orlando Bloom.

I løpet av de to siste månedene har nemlig VamPus, i ren sinne og frustrasjon over medier og politikk (krig og fred og sånn..) gått opp fire kilo på grunn av trøstespising av sjokolade og is. VamPus klager ikke... jeg mener, NAM.. men nå var det den kjolen til festen på lørdag da.. Dessuten, det koster å vedlikeholde en formfull kropp.. så har jeg bare sagt det, liksom *kaste med håret*.. vent.. hørte jeg øl?

7 kommentarer:

Anonym sa...

:)) LilleNille mister lysten av sjokolade på grunn av valgkampen.

torerling sa...

Orlando Bloom har bare vært fin en gang; i Legolas' skikkelse og sjokolade er godt i kun én bit, så hold deg til de viktige sakene du, du! Foruten å holde formen på kroppen da, det er viktig. Og øl!

Anonym sa...

Hva er vel viktigere enn politikk da? Gruer meg til etter valgkampen jeg, det kommer til å bli et aldri så lite antiklimaks for min bloggkarriere. Men ikke vær redd, jeg skal nok alltids finne ett eller annet jeg kan klage på og sutre over...:)

Anonym sa...

Jeg er litt skeptisk til din assosiasjon mellom sjokolade+is og kroppsvek(s)t: Selv kuttet jeg ut sjokolade for flere år siden, men har forsatt å vokse. Derimot har jeg som kjent ikke kuttet ut øl...

Herodotus sa...

Øl er best i valgkamp og stille stunder. Mine føtter verker og hodet er tommere enn vanlig efter trofast stand-sliting, men med hvilken tilfredshet kan man ikke så betrakte sin egen innsats :-) Politikk og øl = det vi lever og puster med..

VamPus sa...

Erm.. Lillenille: VamPus trøstespiser i valgkampen...

Tor-Erling: man snakker ikke stygt om Orlando Bloom på VamPus bloggen ;-))

Knut Stian: Joa.. føler i grunn det samme sjøl, men hei - så lenge Bush er president i USA er det vel mer enn nok i norsk media å ta fatt i..

Herodotus: enig med du - øl og politikk.. synd man ikke kan leve av det..

Anonym sa...

Excellent, love it! Chair for party auto dealers Pda road atlas Cellular phones for sale without contract extensio small tits farmers insurance http://www.part-time-jobs-philadelphia.info