Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, september 02, 2005

Viljestyrke

I og med at dette var uken VamPus virkelig skulle begynne å trene, stå opp tidlig om morran, spise sunt og ligge lavt i terrenget med alkohol - så er jeg litt imponert over egen viljestyrke. Etter en hard helg gikk morgenfuglprosjektet ganske tidlig i dass, allerede på mandagen faktisk Dette forplantet seg utover uken med doppler-effekt. På tirsdag kom VamPus uforvarende ut for en kveld som endte i regelrett fyll, noe forberedelsene til innsamlingsaksjonen for Høire dagen etter (postet nedenfor) bar sterkt preg av. Aksjonen førte til at trening onsdag utgikk til fordel for en middag på Rehmans med et par pils. I går, torsdag, hadde VamPus igjen ambisjoner om trening - skiftet til og med til treningstøy, men rakk ikke bussen. Dermed ble treningen omgjort til en rask tur i nabolaget, med innkjøp av sofalektyre og is (som kjent kommer ikke VamPus-is i mindre enn 2-liters bokser...dessverre..). I dag har VamPus spist to vafler til kombinert frokost/lunsj, og trening utgår til fordel for å sitte barnevakt i kveld.

Synes dette nye regimet med å trene, stå opp tidlig og spise sunt har begynt bra, jeg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir ikke bedre av at du allierer deg med syndens pøl i menneskelig ham, heller. (Meg, altså) :)

VamPus sa...

"Syndens pøl i menneskelig ham" - HA - den var god.. Kanskje vi faktisk utgjør en egen rase? Kanskje vi burde pante flaskene og ta over verden?