Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, september 14, 2005

Pengegaver

Som nyinnmeldt medlem av Høire sjekket VamPus i dag deres hjemmesider, og kom over det faktum at av større pengegaver til Oslo Høire og Høires Hovedorganisasjon beløp seg til rundt 3.4 millioner kroner. Med tanke på valgresultatene og at VamPus stemte i år for første gang siden 1993, så er det vel rimelig å anta at VamPus faktisk var den ene velgeren Høire fikk i løpet av valgkampen. Tør man anmode om at pengene rett og slett blir satt direkte inn på min konto neste gang?

Og, når vi først er i gang, kunne den rødgrønne regjeringen dekke neste måneds AmEx-regning. Please? VamPus lover å betale skatten sin med et smil dersom dere gjør det. Pretty please?

3 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Jeg stemte også Høire denne gangen, for første gang i mitt liv. Men melde meg inn, det gjør jeg neppe!

Anonym sa...

Keep up the good work
»