Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, september 12, 2005

Direkte inne fra...

VamPus er direkte inne fra Høyres valgvake. Som dere sikkert ser av tidspunktet på kvelden så står ikke akkurat stemningen i taket. VamPus har gjort sitt beste for å løfte optimismen og spre lutter glede og fornøyelse - hun er antakeligvis den ene velgeren Høyre har klart å karre seg til i løpet av valgkampen. Og jeg mener - hva er vel å miste regjeringsposisjon OG 10% oppslutning mot å få VamPus ... og hold på drinkene deres nå folkens..ikke bare som velger MEN også som medlem!

Rasjonale bak det er enkelt - partiet går til helvete. Ok. Det kan vi jobbe med. Vi er dypt... øhm.. DE er dypt uenige med meg. Det vil si perfekt tidspunkt for å gå inn og gjøre en jobb. Så VamPus er antakeligvis den eneste her som er superblid (og ikke så lite brisen etterhvert)... Ikke vent på oppdatering - VamPus har tatt fri i morgen, og har planer om å faktisk ha det GØY i kveld!

Vent litt... hvordan blir det med utreisetillatelser med den nye regjeringen????

6 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Det partiet som først går inn for offentlig kastrering (med sløv kniv) av spammere, vil få min ubetingede støtte resten av livet.

Anonym sa...

Det ser ut til at du fikk rett ang. dt med "VamPus er på taperlaget" på valgvaker

Desverre

Men midt oppe i all elendigheta så gleder jeg meg stort over Venstres femgang denne gangen...

Forøvrig er jeg enig med det forrige innlegget om spammere

God natt!!

Herodotus sa...

...medlem også?? Høyre er fortapt! ;-) But, seriously, folks: det er på tide at vi bruker tid til å omorganisere partiet, driver valgkamp for oss selv og ikke for KrF og V. I belønning for H-velgernes "nestekjærlighet" vil nå Tinget ose av fjøslukt og kebab. EU-medlemskap er fjernere enn noensinne. Eneste trøst internasjonalt er at likegyldigheten til Norge er større enn vantroen over folks stemmevaner her.. Tung hilsen i gråværet.

Anonym sa...

Jeg skjønner hva du mener. Jeg meldte meg utrolig nok også inn i Høyre under valgkampen sånn bare for å være med på vinnerlaget, men nå føles det som om jeg har giftet meg i fylla. Å se mot Venstre eller FrP blir liksom litt som å være utro.

Og ja, og spammere bør ikke kastreres, de bør parteres. Mye lettere å pakke ned i bagasjerommet.

VamPus sa...

Utrolig bra - "giftet meg i fylla" - ha ha ha.. Burde tenkt på det selv..

Anonym sa...

Excellent, love it! ionamin Kenosha sports Plan toy drum Designer bathtubs Antiaging creams care skin Ship non lethal weapon surveillance and engagement zones New fax machines uk London disability insurance short term Virginia projector theft Lexapro buspar combined acne product Mamasan papasan chairs chinatown los angeles electrostatic plotters Quit smoking quit smoking tip quit smoking tip