Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

søndag, september 04, 2005

The man with no name

- VamPus?
- Mmmm?
- Du husker ikke hva jeg heter, du?

VamPus må beskjemmet innrømme at hun ikke har den mildeste anelse over hva fyren i sengen hennes heter og erindrer bare vagt hvordan han ser ut. Det er ikke så nøye, egentlig, hun husker at han var syv år yngre og svært viril. Slik menn vil VamPus ha. Litt oftere.

Det begynte med utdrikningslaget til E, som ble morsommere enn fryktet. Jentelag er ikke helt VamPus sin greie, det kan hende at det var derfor VamPus kompenserte med pizza, cola og 'The good, the bad and the ugly' på dvd etter at guttungen forsvant ut døren (guttungen, ha! det likte jeg lite å si ;-)) Vektern lurte faktisk på om VamPus hadde skiftet kjønn da hun smset filmvalg til han. Men nei - VamPus er nemlig dødelig betatt av den unge, tause, mystiske Clint Eastwood - the man with no name. Kanskje navnløse menn i grunn er VamPus' greie? En sånn ønsker VamPus seg til jul, gjerne før. Til og med Orlando Bloom blekner i forhold, og det sier litt...

4 kommentarer:

torerling sa...

Unge virile menn! Haha! Det var det jeg visste; vi kan brukes til noe.

VamPus sa...

HVA!? Orlando Bloom er en vakker talentfull ung mann... MEN; Clintern er råbarsk :-))

Det er alltid bruk for unge virile menn!

Anonym sa...

Jeg har i lengre tid vært sterkt for obligatorisk navnelapp inntatovert på passende steder på kroppen.

Anonym sa...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! shelves wooden handmade 2005 bmw 320i Coral calcium vitamin heart lingerie Hepa filter 20500 modesto Bosch integra stainless steel dishwashers http://www.electricalproblemsina1995oldsmobileaurora.info/Suzukiautolockinghubs.html Sal giordano cisco new jersey