Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, september 23, 2005

Drinker på en fredag

I lunsjen i dag kom vi frem til at trening egentlig er skadelig, men i moderate former bra for helsen. En kollega mente at mosjon med lav puls var det beste, som for eksempel å gå tur. I tillegg er det jo viktig å holde væskeinntaket på et tilstrekkelig nivå. Dette høres for VamPus ut som en klassisk pub-til-pub runde. Gå i moderat tempo fra pub til pub, og sørge for rikelig væskeinntak på stasjonene. Det at man kjenner at man er i dårlig form dagen etterpå er jo et tydelig tegn på at man bør gjennomføre en slik treningsøkt oftere.

I kveld er VamPus invitert på drinker hos Vekter'n. VamPus svarte at hun ikke kunne, fordi hun skal trene, slanke seg, egentlig er blakk og burde i tillegg bruke lørdagen til noe fornuftig. Med andre ord; VamPus kommer til å møte tørst og styla utenfor døren hans på slaget 20.00.

1 kommentar:

Inge Henriksen sa...

Jogging er nok ikke hel sunt i min mening, helt seriøst. Når det er kaldt ute så klumper de røde blodcellene seg og kan føre til slag. Er (i min mening) en av grunnene til at det er så mye kortere livslengde i kaldere klima.