Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, april 11, 2007

.bare så 2005

Blogg er bare så oktober 2005, as. Nå er det Facebook som gjelder. Visstnok.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så alle bør legge deg til som venn?

Anonym sa...

Hvorfor må man alltid kalle folk for 'venn' på slike tjenester?

Jeg vil ha kategorier som heter 'bekjent' eller 'person jeg holder øye med.'

Yosh sa...

blogg, wikipedia, facebook, youtube, flickr eller whatever. web 2.0 er det uansett

jeg synes egentlig facebook bare er stress. :-)

Rambukk sa...

Ok, Vampus, nå har jeg tatt steget inn i 2007...

VamPus sa...

tomas2: Enig. Sånn sett synes jeg underskog er bedre - du kan være i en krets eller legges til som venn. Men jeg regner med at folk flest nå vet forskjellen på "linkvenner" og venner i RL.

HankRearden sa...

Pføy, er jo fullt mulig å kombinere de to.

Anonym sa...

Jeg ga opp å gjøre forskjell på Venner og Bekjente på Underskog -- nå plugger jeg alle som Venner, ferdig med det. (Med unntak av en uspiselig kladd, som jeg kun har huka av fordi jeg vil se om noen felles bekjente fra Stavanger blir med i Skogen.)

Men ja, det er ikke alle som er lista som "Venn" eller "Friend" man egentlig synes kler betegnelsen.