Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, april 30, 2007

Divafisering

Et eller annet har skjedd med bloggen til Børge King, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det...

Uansett anbefaler han Frida Kahlistos innlegg om hvordan en Diva blir et homseikon (Madonna: Jeg er egentlig en homse fanget i en kvinnekropp). Ikke det at VamPus er en diva, men gi gjerne forslag på hvilke av Kahlistos kategorier du synes hun kunne hørt hjemme i (med begrunnelse), så kan man jo vurdere å jobbe med saka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er sikker på at Vampus er en Diva. Om du leser Divaskolen del 1 så vil du også bli overbevist om det ;-)