Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, april 20, 2009

Ikke et stygt ord om mora mi, men...

Gamle nettmedier fortsatt best og tradisjonelle nettmedier oppdateres oftere, bruker flere kilder og er åpnere for debatt enn blogger, skriver forskning.no:

Heidi Nordby Lunde er debatt- og borgerredaktør hos ABC Nyheter og en av Norges best kjente bloggere under navnet VamPus. Hun sier til forskning.no at resultatene fra det amerikanske forskningsprosjektet ikke er særlig oppsiktsvekkende.

- Det hadde vært mer overraskende om folk med journalistutdanning ikke klarte å levere bedre nyheter enn mora mi, sier hun.

På en annen side er ikke moren min så dypt umoralsk at hun ville publisert saker om at Madeleine McCann er sett i bl.a. England/Frankrike/Balkan/Marokko/Brasil, for så å avkrefte.

5 kommentarer:

Henrik Akselsen sa...

Tror ikke jeg har lest en eneste sak om den McCann familien. Jeg har tydeligvis ikke gått glipp av stor journalistikk.

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

RennyBA sa...

Nooooo woman, no Forskning! :lol:

Hils mora di og gi a en klem fra meg!

Anonym sa...

Henrik, ufattelig at du har klart å unngå det, med mindre du har vært på Jupiter i snart 2 år. Men ok, du har ikke gått glipp av stor jornualistikk -og har sikkert brukt tiden til noe nyttigere enn å lese alle usanne historier som har florert i nevnte sak. :-)

Siss

Milla`s lille bobble sa...

må bare si at jeg liker bloggen din ! :) fin kveld vidre :)