Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, mai 24, 2007

Eeeh... Høh?

Dette skulle jeg gjerne kommentert. Om jeg bare skjønte hva som egentlig sto der. Men det er ikke mine skattepenger. Så da lar jeg være.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Et klassisk Rock and Roll kranium.

Anonym sa...

Fint at du velger å ikke kommentere dette. Er det noe jeg er lei av så er det nok et innlegg i samfunnsdebatten om at skattepengene mine kastes bort på kunst om jeg ikke skal komme over innlegg om at andres skattepenger også kastes bort på kunst.

Har ikke vært på bloggen din før, men i samme ånd som at du lar vær å kommentere kunstsaken så hadde jeg satt pris på om du unnlot å kommentere:

de syke og gamle.
invandrerne.
Valla saken.

Vet ikke om dette er noe du har, kommer til eller er interessert i å kommentere, men jeg sier det bare i et lite øyeblikk av metning.

God pinse

VamPus sa...

anonym2: fint at du bidrar til debatten, velkommen igjen.

Anonym sa...

Åh, jeg skulle så inderlig ønske at det var mine skattepenger!
For et prosjekt, for et mot, for så langt er han milevis foran traurige norske velfødde selvopptattte kunstnere som plasker rundt med klovner, elitehat og dyrking av Kvinnen. Heia Beckwærk!