Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, mai 25, 2007

Happy morning! KNURR!

Fy faen. Jeg mener det. Hadde jeg blitt utsatt for dette en lørdagsmorgen så hadde jeg drept. Alle sammen. Med motorsag. Og likt hvert øyeblikk.

En blanding av Jehovas Vitner og Steinerskolen på syre - enjoy:

11 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. En helt vanlig dag i redaksjonen - takk og lov at automaten funker.

Anonym sa...

Ali Kaffe?

Viking3-3 sa...

Sleep when dead hadde fått en noget annen betydning, ja

Anonym sa...

Herregud...

Anonym sa...

Neste overskrift i PK-media:

Ekstremist-blogger skriver rapstruser på nett!

Den beryktede ekstremistbloggeren Vampus, ... PK-politryne dypt bekymret ... PK-kjerring i Forvaltningen mener at ... et annet superviktig PK-tryne mener ... høyreekstremisme ... høyreekstrem vold ... vi må ha kontroll med ... bloggeløyve ... legge avgift på ... skadelig for barn ... rasisme ... kvinnediskriminerende ... homofobi ... islamofobi ... bevilge mere penger til PK-prosjekter ... internasjonalt samarbeid mot ekstremisme ... svada ... svada ... svada ...

Hilsen mediamistroisk Vampus-diggende drage lun

Jorunn Solli sa...

Nei, ingenting er så provoserende som overstadig glade mennesker før tolv på formiddagen. Selv sitter jeg med en kopp filterkaffe fra Max Havelaar Da kan jeg vel karakteriseres som politisk korrekt ;-)

VamPus sa...

lun: he he he - det kommer vel før eller siden, ja :-)
jorsol: gladkristne på speed. Hjelp!

Anonym sa...

Grmpf. Dette minner litt om min mor om morgenene. Jeg er veldig glad jeg ikke bor hos henne lenger..

Anonym sa...

Ser vampus prøver å legge skylden for alt for blide mennesker på jehovas vitner og gladkristne. Med litt bibel kunnskap hadde du vist at dette ikke var tilfelle:

"Når noen tidlig om morgenen
velsigner sin neste med høy røst,
kan det regnes som en forbannelse."
(Bibelen, Ordsp 27,14)

Disse folkene kommer nok fra steinerskolen...

Anonym sa...

Selv er jeg A-menneske og (nesten) alltid blid om morgenen, men det er bare så lenge jeg slipper unna en av Amerikas verste kaffeer (og det sier ikke lite!), nemlig Folger's som dette er reklame for.

Helge Olav Helgsen sa...

Flott å se at jenter også har motorsag!